Εθνικό σπορ

36 3 0
                                    

Κλείσε τώρα το pc σου και πάνε παίξε τάβλι σαν άνθρωπος αν δεν μπόρεσες να καταλάβεις αμέσως πως με την έννοια ''εθνικό σπορ'' προφανώς και υπονοώ το τάβλι. Καλοκαίρι,χειμώνας,στο πλοίο,στο κάμπινγκ,στην σχολή,σε φοιτητικό σπίτι,στο καφενείο του χωριού κτλ κτλ. Το τάβλι βρίσκεται παντού από πάντα. Πάμε να δούμε τις κατηγορίες ''ταβλούχων''.


1. Ο Σίφου μάστερ οφ δε τεμπλ

Όταν ακούμε την λέξη καφενείο μας έρχεται στο μυαλό ένας πλάτανος,σιδερένια χρωματιστά τραπεζάκια και ψάθινες καρέκλες και ένας παππούς να κάθεται σε ένα από αυτά τα τραπεζάκια το οποίο είναι δίπλα στην πόρτα. Ε αυτός ο παππούς είναι ο λεγόμενος καθηγητής. Η λέξη βετεράνος είναι τόσο μικρή ώστε να χαρακτηρίσουμε με ακρίβεια τις εκατομμύρια ζαριές και τα φυσήματα στην χούφτα του για καλή τύχη. ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΣ ΗΛΙΘΙΕ. Είναι πιο τυχερός και από την ίδια την τύχη,λες να έχει ανάγκη τέτοιες φλωριές; Ο τύπος σκέφτεται 3 δευτερόλεπτα προτού κάνει κίνηση. Παίζει ακραία. Τόσο ακραία που σε κάνει να πιστέψεις πως εσύ έχεις κάνει λάθος και βάζεις τα κλάματα. 

Εργάζεται: θρύλος κάποιου τοπικού καφενείου σε κάποιο ορεινό χωριό της Ελλάδας


2. Ο κλάψας ψεκασμένος 

Ο κλάψας ψεκασμένος είναι η μετενσάρκωση του κλασικού μαλακισμένου που σου φόρτωνε η μάνα σου όταν ερχόταν για καφέ μια μακρινή της φίλη. Μόνο που το μαλακισμένο μεγάλωσε,άσπρισαν οι τρίχες αλλά παραμένει το ίδιος κλάψας. Βέβαια λόγω ηλικίας είναι και συνωμοσιολόγος.  Θεωρεί τον εαυτό του παικταρά ενώ η μόνη παρτίδα που έχει κερδίσει είναι αυτή με το 3χρονο ανιψάκι του. Προφανώς και οι υπόλοιπες 321435356358 φορές που τον έχει πιεί από το πρώτο δεκάλεπτο είναι προϊόν συνωμοσίας,γκαντεμιάς και του εβραιομασονικού λόμπι της λέσχης Μπίλντεμπεργκ. 

Εργάζεται: Ο ΣΟΡΑΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΟΣΙ 


3. Ο σταπαπάριαμουχάσωκερδίσω

Ίσως και ο πιο χαλαρός τυπάς για να σκοτώσεις την ώρα σου στο τάβλι. Είτε κερδίσει είτε χάσει απλά χέστηκε μιας και ψιλοβαρίεται εδώ που τα λέμε. Κοιτάει το κινητό του να δει αν απάντησε η γκόμενα και αν έπιασε το over 3.5 σε ματς της Β' Νορβηγίας όσο παίζει βλακείες και εκνευρίζει τον αντίπαλο. Παίζεις μαζί του γιατί δεν μπορείς να παίξεις μόνος σου.

Εργάζεται: άνεργος ζωγράφος


4.  O επιστήμονας 

Όλοι έχετε πάει έστω και μία φορά στο προποτζίδικο της γειτονιάς. Λογικά θα έχετε παρατηρήσει 'ή μάλλον μυρίσει έναν μεσήλικα που βρωμάει τσίπουρο και σκόρδο που έχει φάει όλη του την ζωή στο να προσπαθεί να βρει τον αλγόριθμο του κίνο και του τζόκερ. Ε αυτός ο τύπος θα ήταν αδύνατο να μην παίζει και τάβλι. Ο αστικός μύθος λέει πως είναι ξάδερφος του νούμερου 2. στην σημερινή μας λίστα. Για κάθε γαμημένη ζαριά τρώει ένα τέταρτο από την ζωή σου ενώ αν ιδρώνει στο μέτωπο λες και απενεργοποιεί βόμβα. 

Εργάζεται: συνταξιούχος ταξιτζής 


5. Ο τίμιος

Το νούμερο 5. είναι φίλος και αδερφός. Για την ακρίβεια σε πολλές περιπτώσεις μιλάμε απλά για τον κολλητό σου. Έχετε γυρίσει όλη την Ελλάδα παρέα με το ξεθωριασμένο ξύλινο ταβλάκι σας ενώ πάνω σε μια παρτίδα έχετε βγάλει τα εσώψυχα σας. Δεν είναι μόνο το συναισθηματικό κομμάτι όμως. Ο τύπος ξέρει να παίζει. Ακόμα και αν χάσει θα κάνει τον απαραίτητο χαβαλέ και ποτέ μα ποτέ δεν θα ξεστωμίσει την λέξη ''κωλοφαρδία''. Σπάνιο στις μέρες μας.

Εργάζεται: λογιστής ή περιπτεράς ή τατουατζής 


6. Ο χούλιγκαν  

Το αντίθετο του νούμερου 5. είναι ο χούλιγκαν. Βρίζει,κάνει κωλοδάχτυλα και σου δείχνει τα παπάρια του με την παραμικρή αφορμή. Το θέμα είναι πως όλες αυτές τις αριστοκρατικές δραστηριότητες τις κάνει είτε χάνει είτε κερδίζει. Επίσης κατέχει το ρεκόρ στο απότομο κλείσιμο ταβλιού και στο βρίσιμο της τύχης του. 

Εργάζεται: οδηγός ταξί ή ΚΤΕΛ,προποτζής,περιπτεράς και φυσικά συνδεσμίτης 


Bonus: Ο advisor

Ναι όλοι ξέρετε για ποιο αρχίδι μιλάω. Κάθεται πάνω από το κεφάλι σου και δεν το βουλώνει στιγμή. Δίνει άκυρες οδηγίες-συμβουλές ενώ κανείς δεν του απευθύνει τον λόγο. Αν του απευθύνεις τον λόγο θα σου πει ότι στον στρατό είχε σκίσει όλο στρατόπεδο. Και ας μην πήγε στρατό.

Εργάζεται: εφοριακός 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 16, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

{TYS17} H λίστα των ηλίθιωνWhere stories live. Discover now