7. Netflix-advies

295 30 1
                                    

Hola, ik ben het je favoriete aanbeveelster – klinkt dat leuk? – zoals sommige misschien weten ben ik een echte Netflix fan, en dan niet een kleine, maar echt een hele grote

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hola, ik ben het je favoriete aanbeveelster – klinkt dat leuk? – zoals sommige misschien weten ben ik een echte Netflix fan, en dan niet een kleine, maar echt een hele grote. Netflix is mijn passie, mijn gehele nutteloze leven. En omdat de sociale contacten van jongeren in de puberteit met 200 procent daalt, geef ik jullie een kijkje in mijn sociale Netflix-leven en laat ik jullie een paar van mijn favorieten zien.

Sneakerheadz (documentaire)

Sneakerheadz is documentaire op Netflix, het gaat over mensen met een obsessie om de laatste zeldzaamste sneakers te verzamelen, erg grappig om te kijken, en heb je weer eens een ander onderwerp voor bij het koffieapparaat.

L E U K V O O R:

Mensen die van sneakers houden, meiden & jongens, en leuk als je niet weet wat je moet gaan kijken

The Get down (serie, seizoen 1)

The get down is een machtig mooie serie, en staat zeker in mijn favourites lijst. The get down gaat over de Bronx (New York) in de 90's, de serie gaat voornamelijk over de jongen Ezekiel, hij heeft een enorme crush op Mylene, die grote ambities heeft om een zangeres te worden, al snel komt Ezekiel in aanraking met Shaolin Fantastic die al gauw een hele nieuwe wereld voor hem opent.

L E U K V O O R

Hiphop liefhebbers, mensen die houden van een goeie diepgaande serie, en netflix-verslaafden.

It's a kind of funny story (film)

Deze film is zo'n film die je tegelijkertijd kan laten lachen en huilen, De zestien jaar oude Craig is overspannen door de stress die de problemen van een tiener zijn met zich meebrengen. Hij laat zich opnemen in een inrichting waar hij door het sluiten van de jeugdafdeling in de volwassenenafdeling terechtkomt. Hij wordt daar snel vrienden met Bobby, een volwassen grappige man. Craig krijgt gelijk een crush op Noelle, een mysterieus meisje met dezelfde leeftijd. Naarmate zijn verblijf verandert zijn blik op de wereld, en ontwikkelt hij zich op een leuke manier.

L E U K V O O R:

Mensen die op zoek zijn naar een lachfilm, mensen die nieuwe films willen ontdekken, voor alle leeftijden leuk.

Het puberbrein - Wattnews editie 1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu