S hustého velkého křoví vyskočil stejně velký bílý drak jako je Violetta a za ním nějaký kluk. Šestnáct let odhadovala Carmen.
Arya je přestavila: ,,tohle je Eridor" ukázala na draka.
,,A tohle je Warhol" ukázala na kluka. ,,Oba dva se s vámi budou učit protože jsou přibližně stejně dlouho Jezdci jako vy"
Violetta aby se pochlubila drakovi vychrlila fialový oheň. Eridor vyskočil do vzduchu a Violetta za ním. Tak dělali ve vzduchu skotačiny a Arya řekla: ,, Očividně se hodně baví" a ve tváři měla zvláštní, zamyšlený výraz.
,,Warhole?" řekla Arya o chvíli později.
,,Odvedeš Carmen a Violettu do svého pokoje nad tebou?"
,,Ano" odpověděl Warhol a usmál se na Carmen.
Carmen zamrazilo v zádech když se jejich pohledy střetly. Potom Warhol zavolal na Eridora a Carmen na Violettu. Slétly společně dolů a když na Violettu lezla Carmen furt se dívala po krásném bílém drakovi. To samé dělal aji Eridor. Když zvletli oba draci se držely u sebe. Najednou uviděly strom ve kterém byly obrovská okna pro draky. Eridor vklouzl do okna a Violetta nad něho. Carmen se spojila s Violettou a řekla jí:,, Tobě se ten drak líbí co?"
,,Jo,je hodný. Navíc je to první drak kterého jsem kdy viděla. Pokud nepočítáš Hroma, kterého já nepočítám. A co Warhol líbí se ti?" zeptala se Violetta
,,Líbí ale,nemyslím to v tvém slova smyslu" odpověděla jí Carmen a trochu se zarděla.
,,Ha,Ha,Ha moc vtipný" řekla Violetta ale,nepřerušila spojení. Spojila se s Eridoren ale,nechala aby,to mohla slyšet. To semé udělal i Eridor.
,,Jak se ti líbí tvůj pokoj?" zeptal se Eridor
,,Je hodně pohodlný. Ale smrdí tu kůra a navíc bych teď radši létala po obloze" odpověděla mu Violetta
,,Já taky" souhlasil Eridor a otřel se jí o hlavu.
Ještě chvíli se dívaly na zapadající slunce a pak Violetta řekla
,,Dobrou noc Eridore"
,,Dobrou noc i tobě" řekl Eridor a přerušil spojení.Dobrá noc to ovšem nebyla. V elfí postely to nebylo zrovna příjemné. Všude totiž bylo vlhko. A Carmen nebyla na vlhko zvyklá.
Když se s Carmen spojila Violetta řekla: ,,Co se děje maličká?"
,,Je tu vlhko a proto nemůžu spát" odpověděla jí Carmen.
,,Tak pojď ke mňe" řekla Violettaa z jejího hlasu šlo poznat pobavení. Zvedla jedno křídlo aby si pod něj mohla Carmen vlézt.Carmen si lehla k jejímu teplému břichu a ona nad ní sklopila křídla takže udělala šťít ve kterém se drželo teplo.
ČTEŠ
Odkaz Dračích Jezdců-díl druhý-Výcvik✔
FanfictionCarmen. Mladá dívka bez rodičů kteří, jí... Počkat... To už jsme slyšeli! Tak znova: Carmen a její fialová dračice odcestují s elfskou Jezdkyní Aryou do Ellesméry, kde drak i Jezdec najdou něco mocnějšího než všechny kouzla světa. -Druhý díl- VĚTŠIN...