Konec boje

150 24 8
                                    

Warhol viděl jak Carmen padá a tak letěl jí zachránit. Cizí drak však chytil Eridora za krk a strhl ho na zem. Když vypadolo že je po Carmen,Violleta udělala známou věc. Zastavila čas a rychle letěla Carmen pomoct. Pak se rozhlédly po bojišti. Violletin pohled padl na Eridora. Z krku se mu řinula krev. Violleta k němu rychle přiletěla a Carmen ho oléčila. Violetta čas zase odstopla a boj zase začal. Trvalo několik hodin plných bojů, kouzel a střemhlavých letů. Ani jedna strana neměla převahu. Nakednou se na neby objevil obrovský modrý drak. Zakrýval polovinu oblohy, jak létal na kístě a mával velikými křídly. Na jeho hřbetě seděl muž v zářivém brnění a planoucím mečem. ,,Eragon!" vykřikla Carmen. Violetta pohlédla na Safiru která, se řítila střemhlav k zemi. Vychrila jasný pás plamene který, udržovala neskutečně dlouho. Hrom i cizí tmavě modrý drak pištěli a jenom jejich ochrany je chránili před modrým ohněm. ,,Rofferáre! Zradil si Jezdce! Zeusi ty si neměl dostatečný výcvik ale, to tě neomlouvá. Bojoval si proti Jezdcům a budeš pikat!" zvolal Eragon a něco vykřikl. Carmen si nikdy nevzpomněla co, ale věděla že je to jméno Starověkého jazyka. V ten moment se Hrom i Teror zřítili k zemi. Při dopadu si jeden z nich zlomil křídlo. Jenže Rofferárovi obrany povolili a drak ho umačkal. Teror zařval. Ne bojovně ale, žalostně. Z jeho očích vyprchával život. Jejo tělo znehybnělo a dopadlo vedle jeho Jezdce. Eragon slétl na zem, v očích měl slzy. ,,Naučil jsem tě mnoho věcí. A i když si nás zradil, mrzí mě váš zánik" řekl Eragon. Safira sklonila svou mohitnou hlavu k Terorovi a zakňučela. Eragon přikývl a pohlédl na Zeuse. Jeho drak zavrčel a vytvořil kolem Zeuse štít ze křídel. Safira znenadání zavrčela. Když si s Eragonem vyměňila myšlenky, Eragon hrůzou oněmněl. ,,Ten drak..."
Je syn Šruikana! zasyčela Safira a její slova se všem rozezněla v mysli.
Carmen pohlédla na Zeuse. V jeho tváři hledala vysvětlení. Žádné ale, nenašla. Hrom zasyčel a s polámaným křídlem se vznesl do vzduchu. Zeuse držel v drápech. Safira, Violetta i Eridor ho začali pronásledovat, jenže se jim Hrom stratil z dohledu. Když se draci vrátili, Eragon si povzdechl.
Pak pohlédl na Carmen a Warhola. A řekl: ,,Myslím že jsme je neviděli naposledy"

O několik let později...

Když dokončily výcvik
Carmen si vzala Warhola za muže. Mezitím se vejce vilíhlo. Jméno malé dračice je Lykas. A Carmen se narodila krásná malá holčicka. Hroma i Zeuse dlouho nikdo neviděl i když se šířili zvěsti že napadli nějakou vesnici. Když tam ale, dorazili Hroma a jeho Jezdce nenašli.

Jestli se vám nelíbý že je v příběhu málo kapitol můžu vám říct že mě to ke komci přestalo bavit psát tuhle knihu.
Z láskou Azarinka21.💖

Doufám že si přečtete i poslední díl, Odkaz dračích jezdců-díl třetí-Pomsta.

Kniha proběhla úpravou ale, chyby tam budou pořád. Já jsem hlavně oprovovala aby to mělo hlavu a patu a ne chyby. Děkuji😊

🎉 Dokončil/a jsi příběh Odkaz Dračích Jezdců-díl druhý-Výcvik✔ 🎉
Odkaz Dračích Jezdců-díl druhý-Výcvik✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat