,,Už sem vás naučila dost" řekla Arya po několika týdnech cviku v kouzlení, bojování a smutně se podívala na Carmen a Warhola.
,,Co tí myslíš?" zeptala se Carmen.
,,Že se půjdete cvičit k Eragonovi"
Carmen a Warhola zamrzelo v zádech. Nechtěli odtud odejít. Líbilo se jim tu ale, neodporovaly. ,,A kdy odletíme?" zeptal se Warhol.
,,Za dva dny" řekl Arya.
,,Tak brzo!?!" vykřikli naráz Carmen a Warhol.
Arya přikývla. ,,Teď se naposled můžete projít po Ellesméře"
Arya odešla a nechala Carmen a Warhola v rozpacích. Rychle běžely na své oblíbené místo a prodiskutovaly to.Dva dny uběhly jako voda.
Když jim Arya dala zásoby do sedlových brašen rozloučila se s Warholem, Carmen a s draky. Dodala ,,Ať máte vítr v křídlech a šťastnou cestu" zamávala jim když už byli ve vzduchu.Zeus
,,Mistře? Musíme napadnout Carmen dřív než bude pozdě" řekl Zeus
,,Nevíme kde je" namítl Rofferár.
,,Určitě bude v lesu Du Waldenvarden. Elfové totiž přišly odtamtud."
Rofferár přikývl. Už dávno vyšly z Carvahallu a tak byly blízko lesa Du Waldenwarden. S draky se setkaly kilometr od Carvahallu. Vysvětli jim plán a nasedly na ně. Letěly směrem k lesu Du Waldenvarden.Carmen
Když se blížily k okraji Du Waldenvarden v dálce zahlédly dva draky. Carmen vytáhla meč.
Když se přiblížily zjistily že jsou tam dva jezdci. Zeus a nějaký cizí muž. Warhol taky vytáhl meč.
Violetta nečekaně vychrlila fialový oheň na Hroma. Tmavě modrý drak však vychrlil svůj oheň a tím Hroma zachránil. Zeus spatřil Warhola a bez myšlenkově se do něj vrhl. Zeus zařval: ,,Vzal si mojí holku!"
Warhola to vyvedlo z míry a tak mu Zeus mečem švihl kolem hlavy. Carmen chtěla Warholovi pomoct tím že na Zeuse použije kouzlo. Než však stačila něco udělat cizí drak jí omráčil. Sklouzla ze sedla a letěla dolů.
ČTEŠ
Odkaz Dračích Jezdců-díl druhý-Výcvik✔
FanfictionCarmen. Mladá dívka bez rodičů kteří, jí... Počkat... To už jsme slyšeli! Tak znova: Carmen a její fialová dračice odcestují s elfskou Jezdkyní Aryou do Ellesméry, kde drak i Jezdec najdou něco mocnějšího než všechny kouzla světa. -Druhý díl- VĚTŠIN...