Zkouška

142 21 0
                                    

Leťeli za Aryou na skálu a tam jim elfka řekla:,, Možná mě znáte jako Aryu ale, pro vás jsem mistr." Zamračila se na ně a Warhol s Carmen přikývli.
,,Tak Eridore a Violetto. Vás bude učit Fírnen. A vás Carmen a Warhole budu učit já. Samozřejmě se také prohodíme. Tak draci, leťte a vy pojďte za mnou." Fírnen vzlétl a za ním Violetta a Eridor. Carmen pospíchala s Warholem za Aryou. Byla rychlejší a oni jí nestačily. Když doběhli ke skále kde se seznámily, Arya se zastavila a Carmen zakopla, a málem upadla ale,Warhol jí chytil ,,Děkuji" pípla Carmen a usmála se. Warhol jí úsměv opětoval a pak jí postavil na nohy. ,,Dneska se jenom ujistím co už umíte. Warhole zapal tady tu krabici a potom jí zase uhas. Tady máš kbelík z vodou aby, si jí mohl tahat. Předpokládám že starověká slova znáš, když jsme se je spolu učili"
Warhol přikývl a řekl: ,,Brisingr" a  krabice začla hořet. Nedokázal si ale, vzpomenout na slovo voda. Arya něco zabručela a krabice se uhasila. ,,Teď Carmen. Znáš Starověký jazyk?" řekla Arya a Carmen nejistě přikývla.
Prolomila obrany ve své mysli a prostoupilo jí kouzlo. Soustředila svou mysl na krabici a řekla ,,Brisingr" ale místo krabice začala hořet nedaleká větev. Vystrašeně vykřikla: ,,Adurna!" a vytáhla vodu z kbelíku ale,místo toho aby větev polila, vylila si jí na sebe.
,,Skvěle!" řekla Arya ironicky a zavrtěla hlavou.
,,Warhol se umí soustředit ale, očividně si nedokáže zapamatovat slova ze Starověkého jazyka a Carmen si kouzla pamatuje ale,nemá soustředení. No co se dá dělat. Teď chci vidět jak umíte bojovat. Postavte se proti sobě a zaujměte pozici." řekla Arya vzala jim meče. Pak zašeptala: ,,Gëuloth du knífr!" a mezi prsty jí přeskakovala malá zelená jiskra. Jak se mihotala sem a tam, posouvala prsty po celé délce meče. Pak ho otočila a to samé udělala z druhé strany. Jiskra zmizela ve chvíli kdy se její prsty pustili kovu. Vzala Warholův meč a udělala to samé.,,Co si to udělala?" zeptala se Carmen. ,,Ochránila jsem meče aby, jste se nerozzsekali navzájem. Ale,teď ty pozice" řekla Arya a posadila se na pařez.
Carmen se postavila do pozice kterou použila proti ra'zakům a Warhol jí napodobil.
Ani jeden z nich se nepohnul a hledal nepřítelovu slabinu. Chvíli tam stály a pak Warhol znenadání, švihl mečem. Carmen se tak tak skrčila a uskočila stranou před další ránou. Vyskočila a švihla mečem po Warholovi. Ten neohrabeně zastavil úder a zafuněl. Pak se otočila a švihla po Warholově hlavě ale,on tam nebyl. Byl za ní. Udeřil jí mečem do zad a Carmen škrobrtla. Když se postavila, využila toho že se Warhol nedívá a trefila ho mečem do břicha. Takhle ještě hodinu bojovaly až měl každý víc než dost modřin a malých škrábanců,než Arya řekla ,,Dost! Z bojem to vypadá nadějněji ale,teď si odpočiňte. Vaši draci tu za chvíli budou. Carmen zastrčila Yawü do pochvy a zeptala se Warhola odkud má ten meč. Warhol jí řekl ,,Dala mi ho Rhunön když s tebou dorazila.". Za chvíli se z nebe snesly draci a Carmen se zeptala: ,,Jak to šlo?"
,,Nejdřív jsme musely vychrlit oheň a Eridor to přece jen zvládl. Potom jsme létaly pak lovily a na konec bojovaly."
,,A kdo vyhrával?" zeptala se Carmen
,,Oba dva. Já jsem sice už bojovala čímž jsem měla výhodu ale, on byl rychlý."
,,Takže si pomalá?" zeptala se pobaveně Carmen. Dračice si odrkla.
,,To ne, ale že byl rychlejší v některých úderech."
,,Takže si pomalá"
Violetta zabručela a už toto téma dál neprobírala.
,,A jak se dařilo tobě?" zeptala se Violetta.
Carmen jí všechno řekla a sem tam se Violetta zasmála.
Pak Arya řekla ať letí domů. Eridor se otřel o Violettu a odletěl z Warholem na zádech. Violetta taky vzlétla a leťela za ním. Carmen viděla živé sny Violetty. Jak létala a nikdy se neunavila, nebo jak lovila. Než Carmen usnula, dokonce spatřila útržek snu ve kterém s Eridorem leží bok po boku a sledují zapadající slunce.

 Než Carmen usnula, dokonce spatřila útržek snu ve kterém s Eridorem leží bok po boku a sledují zapadající slunce

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Odkaz Dračích Jezdců-díl druhý-Výcvik✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat