Dnes letěla s Violettou,Eridorem a Warholem k okrajím lesa Du Waldenwarden. Proč tam letěly to Carmen s Warholem nevěděly. Z Violetty celou cestu byly vyzařovány obavy. Když obletěly poslední strom Carmen si teprve teď uvědomila že sedlová brašna kterou jim dala Arya i s dračím sedlem je těžší. Nevšímala si toho a sedla si vedle Warhola. Měla touhu políbit ho sle,nevěděla proč jsou tady takže by tu mohl být někdo jako překvapení který je pozoruje. Warhol rostáhl deku a pak si tam Carmen a on sedly. Chytil jí kolem pasu a Carmen mu dala hlavu na rameno. Pak si daly svačinu a pak k Warholovi a Carmen Violetta promluvila. ,,Jste připravení to vidět? Budete to s námy chránit a nikomu to neřeknete? Přísaháte?" Warhol s Carmen přísahaly starověkým jazykem. Pak se Violetta natočila a Eridor jí vytáhl z brašny cosi červeného ve tvaru vejce. Pak to Carmen došlo a vykřikla: ,,Dračí vejce!" Violetta přikývla a Warhol s Carmen se šli kouknout na vejce. Bylo větší než od Violetty. Carmen se zeptala: ,,Bude mít jezdce nebo bude divoký drak?"
,,Divoký" řekla Violetta.
Pak Carmen řekla starověkým jazykem ať je drak divoký. Teď nad vejcem vysela Carmenina slova. Rozhodně se nevyklube pro jezdce. Carmen podržela vejce na slunci.Pak ho dala spátky do sedlových brašen a řekla Warholovi ať sní pujde. Šli o kousek dál a Carmen ho políbila a dodala. ,,Vejce! Věříš tomu!"
Warhol místo odpovědi jí dlouze políbil a spolu odešly. Nasedly na draky a letěli.Když byly v Elesméře ukázaly vejce Arye. Ta nad ním zašeptala pár starověkých slov a odešla. Carmen nemohla usnout protože furt přemýšlela co se s drakem stane. Pak ale,usnula a zdály se jí hrozné sny.
Vejce rozbité,Warhol pryč,Violetta mrtvá Iliria zničená a ona? Pomalu se dostávala do říše nahoře. Naštěstí ji zlé sny rychle opustily a ona se mohla v klidu vyspat.
ČTEŠ
Odkaz Dračích Jezdců-díl druhý-Výcvik✔
FanfictionCarmen. Mladá dívka bez rodičů kteří, jí... Počkat... To už jsme slyšeli! Tak znova: Carmen a její fialová dračice odcestují s elfskou Jezdkyní Aryou do Ellesméry, kde drak i Jezdec najdou něco mocnějšího než všechny kouzla světa. -Druhý díl- VĚTŠIN...