MattKunSenpai oto rysunek na Twój konkurs! Miało być co innego, ale nie wyszło xD
To może wyjaśnię jak działa Kotoklizm?
Jest to teoretycznie broń palna, jest magiczna dlatego otaczają ją te zajebiste gwiazdki, a jej amunicja nigdy się nie kończy!
Amunicją są te trzy "urocze" kotki.
Pierwszy kotek jest zabijaką! Namierzasz swoją ofiarę, strzelasz i BUM! Nie ważne czy trafisz, czy też nie! Ten rudy zabijaka dopadnie cela zawsze i gdziekolwiek! Ofiara nie ma szans, ginie na miejscu!
Niebieski kot to narkoman. Zawsze ma przy sobie kocimiętkę! Przy nim musisz nieco lepiej celować, ale on spokojnie dopadnie ofiarę, jednak! Nie zabija... Koci narkoman usypia ofiarę przy pomocy kocimiętki, ofiara jest nie przytomna przez jakiś czas, a więc spokojnie możesz uciec, włamać się gdzieś, bądź związać ją i torturować (bądź przesłuchiwać) - przecież nie zawsze chodzi o zabicie, prawda?
Ostatni kot, to po prostu Pan Kot! Strzelasz, on dolatuje do ofiary i ucieka... Przecież to Pan Kot, jak zwykle bezużyteczny, ale chociaż można nastraszyć wroga.
Oczywiście kolejność kotów możesz ustalić sama, a więc nie ma problemu.
I tak jak pisałam wyżej jest to broń magiczna!
1. Otaczają ją zajebiste gwiazdki!
2. Mimo sporych rozmiarów jest bardzo lekka i poręczna!
3. Amunicja nie musi korzystać z kuwety!
I... to na tyle :)
AMEN