Draco'dan
Harry ile tuvalette yaptığımız o konuşmanın ardından birlikte bahçeye çıktık. Ben giderken aydınlık olan hava şimdi aşırı kasvetli ve soğuktu. Sanki biri havadaki tüm mutluluğu almış gibiydi.
Etrafa biraz dikkatli baktığımda Hermione'yi Ron'un omzuna yatmış göle bakarken görmüştüm. İçimdeki kıskançlık duygusuna hakim olamayıp istemsiz olarak elimi yumruk yapmıştım. Harry de bunu fark etmiş olmalıydı ki elime bakıyordu."sakin ol Malfoy onlar sadece arkadaşlar daha fazlası yok aralarında"
"Tüm okul onların birbirini gizliden gizliye sevdiğini söylüyor Potter, ne kadar sakin olabilirim ki"
"Eğer öyle bir şey olsaydı ilk ben bilirdim biri olmasa öbürü mutlaka bana anlatırdı şimdi sakinleş ve yanlarına gidelim"
Başımla hafifçe onayladıktan sonra onlara doğru yürümeye başladık. Hermione aşırı derecede bitkin görünmesine rağmen beni görür görmez ayağa kalkmaya çalışmış ancak Ron buna engel olmuştu.
"Drac-"
"Sorun yok Granger sonra konuşuruz"
"Hadi ama Malfoy daha ne kadar kaçacaksın"
"Ne kaçmasından bahsediyorsun sen Harry? Malfoy neden kaçıyor?"
"Üzgünüm Draco ama artık anlatmak zorundayım"
"Harry kes sesini anlattığıma pişman etme"
"Ne anlatması? Merlin aşkına biri bana burda ne olduğunu anlatabilir mi? "
" Sakinleş Hermione- Harry ve Draco siz de aranızda ne varsa dökülün hemen"
"Hermione -harry yavaşça Hermione'ye yaklaşıp ellerini tutar- Draco... "
" Harry hayır! "
" Kes sesini Malfoy-devam et Harry"
Lanet olası Potter bunu söylememeli. Merlin aşkına başka bir şey söyle Potter.
"Draco seni korumak için görevlendirildi"
"NE"
"NE"
"NE"
"Evet doğru duydun Draco ben ve Ron seni korumak için görevlendirildik. "
" Korunması gereken kişi sensin harry. Seçilmiş kişi sensin. Neden beni koruyorsunuz. "
" Sakin ol tamam mı bu dumbledore'un kararı tehlikede olduğunu hissediyo ve seni korumamızı istedi. "
" Merlin aşkına biri şunu doğru düzgün anlatsın"
-
-
-
-
Harry benim Hermione'yi sevdiğim kısımlar hariç herşeyi anlattı. İlk başta aklı karışmış gibi olsa da hala neden onlara yardım ettiğimi anlayamadığına eminim."Voldemort beni izliyor yani öyle mi "
" Evet öyle ve ne zaman bir terslik hissedersen bize söyle tamam mı? "
" Ne gibi bir terslik"
"Bilemiyorum etrafında giden tuhaf bir şeyler izlenme hissi kaybolan eşyalar... "
" Aslında-her neyse boş verin"
"Ne oldu Herm bir şey mi var "
" Başkan olduğumdan beri yalnız kaldığım her gün her saat biri beni izliyormuş gibi"
Duyduğum şey beni aşırı bir sinir harbine iterken yapabildiğim tek şey ağaca tekme atıp lanetler savurmaktı.
"Sakin ol Draco-hep tek kaldığında mı hissettin Herm"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selected Love
Fanfiction''Ben Draco Malfoy ruhum ve kalbimle yemin ederim ki sen benim yaptığım en güzel tercihsin Hermione'' ************ Bir Dramione hikayesi Bilim kurgu içinde #87