Öncelikle bu bölüme şu cümleyle başlamak istiyorum. Leon inşallah içki içip bi haltlar yapmamışsındır kuzum.Kız ortalıkta yokken böyle bir halt yaparsan ne olur hiçbir fikrim yok ve çıldırmak üzereyim. O nasıl bir Vatanım Sensin bölümüdür. Bayıldım resmen ama Hileon fandomdan biri olarak aşırı gerginim ve ne yazdığımın da farkında değilim şuan. Leon fragmanda çok gergindi. Umarım bu gerginliğin tek sebebi hilalin kaçırılmasıdır. Öbür türlüsünü düşünmek bile istemiyorum.Kıskanması da ayrı bi güzeldi Leon'un fkhjdsgh.Ayyyy neyse Harry Potter dünyasına geri dönelim yoksa hileon shipper kalbim daha fazla dayanmadan ve bu bölümü yayınlamadan öldürecek beni.
Harry'den
Revirdeydim.Onu son gördüğüm yerde.Voldemort gitmişti ve biz hiçbir şey yapamamıştık.Yaptığı onca şeye rağmen hiçbir şey yapamadan gitmesine,gitmelerine izin vermiştik. Hermione.... Benim biricik Hermione'mi de yanına almıştı.Lanet olsun ki hiçbir şey yapamamıştık.Şimdi kim bilir ne durumdaydı.Belki de ölmüştü.Hem de benim yüzümden.Altın üçlünün beyni...Sırf benim yanımda diye bunları yaşıyordu belki de artık yaşamıyordu bile.Kimse onun kadar zeki değildi evet ama ben olmasaydım kesinlikle şuan bu koridorlarda olurdu.Voldemort'un yanında değil.Ama ben yapamadım.Daha kendimi bile koruyamazken Hermione'yi nasıl koruyacaktım ki zaten? Ron haklıydı.Hermione olmadan 1 gün bile dayanamayız demişti.Şimdi Herm yoktu ve daha şimdiden ikimiz de onsuzluğa dayanamıyorduk.
Birisi beni yerden zorla çekip kaldırdığında bile kendimde değildim.Kim olduğuna bakmamıştım.Karşımdaki kişi Herm olmadan da kendime gelmezdim herhalde.
'Seni aşağılık melez.Burdan giderken onu sana emanet ettim. Sana ve Ron'a.Ama siz naptınız o ölüm yiyen Malfoy'un sıçan suratlı oğlunun ona yaklaşmasına izin verdiniz.Mutlu musun şimdi ha? Hermione ölecek...Belki de öldü mutlu musun?'
'Viktor bırak onun yakasını..O da böyle olsun istemezdi.'
'Önemli olan istememesi değil Sirius.Neler olduğu,bir bak etrafına Hermione'yi görebiliyor musun? ya da attığı o eşsiz kahkahaları duyabiliyor musun? Ben duyamıyorum çünkü o artık bizimle değil ve hepsi onun suçu'
'Yeter Viktor onu suçlamaktan vazgeç.Hermione onun kardeşi benim de hiç sahip olamadığım kızım gibiydi anladın mı?!! Kime aşık olacağını hepimiz gibi o da seçemedi. Korumaya çalıştık Harry de ben de Ron da hatta sen güvenmesen bile Draco'da korumaya çalıştı ama başaramadık.Bak Dumbledore bile Hermione için büyük bir yara aldı.O bile engel olamadı. Bunun sorumluluğu yeterince ağır zaten bir de sen gitme üstüne.Görmüyor musun halini'
'Onun hali umurumda bile değil. Tek umurumda olan şey Hermione. O da burda değil.'
Bırakmasıyla kendimi yerde buldum.En son Hermione'nin düştüğü yerde. Canımın acıması gerekiyordu ama acımamıştı. Ya da kalbimin acısı o kadar büyüktü ki vücudum fiziksel acıyı reddediyordu.
Draco'dan
Çaresizlik. Hermione'yi sevmeye başladığımdan beri en çok hissettiğim duyguydu belki de ama bugün iliklerimden saçımın her bir teline kadar hissediyordum.
Hermione ve beni zindanlara kapatmışlardı.Ben alışıktım sonuçta yatakhanemin de mükemmel manzarası yoktu ama Hermione? O burda olmayı hak etmiyordu hiçbir zaman da etmemişti.
Zindanda tek bir ışık vardı.Hermione'yi oraya doğru taşımak zorunda kaldım.Kendinde değildi.Voldemort revirde onu nefessiz bırakarak bayıltmıştı.Şimdi de yemek bekleyen aç köpekler gibi uyanmasını bekliyordu.
O loş ışıkta kusursuz yüz hatlarını inceledim.Ezberlediğim her bir noktayı tekrar ezberledim. İkimiz de ölecektik ve gözümde canlanan tek şey o olsun istiyordum.
Ben ona bakarken kapı açıldı.Voldemort annem babam ve teyzemle birlikte geldi. Refleks olarak Hermione'ye sarılmıştım.Sanki kollarım daha önce onu koruyabilmiş gibi....
'Draco bırak hemen o bulanığı ve buraya gel'
'Hayır! Gelmeyeceğim.'
'Draco! Sen de mi ölmek istiyorsun o kızla beraber? Büyü mü yaptı sana ne bu halin'
'Buna aşk diyorlar.Hatırladınız mı?Ne olursa olsun ondan vazgeçmeyeceğim.Onsuz yaşamaktansa onunla ölürüm'
'Madem..gelmiyorsun..sevgili..oğlum..onu..ben..alırım..o..halde'
Ellerimin arasından kaymasını izlemek zorunda kalmıştım görünmez bir iple beni bağlamıştı.Birden onu yere bırakınca birkaç kemik sesi duydum.Lanet burunsuz herif ona zarar verip duruyordu.
'eee..artık..uyanma..vakti..'
asasını kaldırıp Herm'e doğru sallamasıyla Herm gözlerini açtı.Sağına soluna bakıyordu.Kesinlikle bilmediği bir yerde olmaktan korkmuştu.Yanına gidemiyordum belki ama sesimi duyurabilirdim.
'Herm...Herm korkma sakın korkma güzelim ben burdayım yanındayım ve seni seviyorum duydun mu beni?'
'D-dr-drac-draco'
'Yorma kendini güzelim ben hep burdayım'
'Kalk..bakalım..ayağa..'
'ne istiyorsun ondan bıraksana'
'Draco-sakin-sakin ol'
Hermione yavaşça ayağa kalktı.Voldemort'un karşısında asasız da olsa dimdik güçlü bir şekilde duruyordu.şu Gryffindor'lar bazen gereğinden fazla cesurdu.
'Ne istiyorsun Tom? Ben düşmanınım ama Draco? o neden burda?'
'Seninle ölmeyi seçti ne kadar romantik değil mi bulanık.'
'Bella..misafirimize..öyle..davranmamalısın..sonuçta Potter'a bir ders vereceğiz unuttun mu'
'Ders mi? Annesi ve babasını aldınız zaten elinden daha ne dersi?'
'Ruhum..parçalarını..o yok..etti..ölmeyi..hak..ediyor..'
'o yapmadı ben yaptım! Öldüreceksen tam karşındayım işte.Durma öldür'
'Cesaretine..hayran..kaldım..küçük..kız..madem..öyle istiyorsun..önce..seni..öldüreceğim'
Voldemort yavaşça asasını kaldırdı.Elimden gelen tek şey ona yalvarmaktı ve ben de tam olarak öyle yapıyordum.Hermione ise ayakta bile zor durmasına rağmen hiçbir şey demiyordu.
Her şey bir anda oldu.Voldemort'un asası kendiliğinden havalanıp düştüğü sırada bir patronus belirdi.Erkek bir geyik...Sonra mı? Sonrası......
KARANLIK
BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK.UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.CUMA GELDİ DİYEBİLİRSİNİZ İZLEDİĞİM BÖLÜMÜN PEŞİNE YAZDIĞIM İÇİN GEÇ YAYINLIYORUM BİRAZ AMA KUSURA BAKMAYIN.BU HAFTALIK SÖZÜMÜ TUTTUM UMARIM DEVAMI GELİR :D SİZLERİ SEVİYORUM.YORUM YAPMAYI BEĞENMEYİ BENİ TAKİP ETMEYİ VE SON OLARAK WHATSAPP GRUBU İÇİN BENİMLE İLETİŞİME GEÇMEYİ UNUTMAYIN
BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selected Love
Fanfiction''Ben Draco Malfoy ruhum ve kalbimle yemin ederim ki sen benim yaptığım en güzel tercihsin Hermione'' ************ Bir Dramione hikayesi Bilim kurgu içinde #87