-
-
-
Remus, Sirius, Harry, Ron ve Draco Hermione'nin kaldığı barakaya geldiler. Remus yaptığı koruma büyüsünü biri tarafından kırıldığını fark ederek Hermione'nin odasına doğru koştu. Odada görebildiği tek şey boş bir yatak ve dağılmış eşyalar oldu.
"Burada neler olmuş böyle?"
"KAHRETSİN"
"Remus Hermione nerde?"
"Kaçırmışlar Harry..."
"Bu lanet burunsuz herif çok olmaya başladı."
"Sakin ol Sirius"
"Yaptığın büyüyü nasıl kırmış olabilir? Ne zaman bu kadar güçlendi bu adam"
"Onu tekrar nasıl bulucaz?"
"Bilmiyorum Harry malesef bilmiyorum"
.
.
.
.
.
.
.
Hermione'nin Ağzından"Yine neden getirdin beni buraya"
"Sesinizin ayarına dikkat edin Bayan Granger"
"Her istediğini yaptım onları rahat bırak diye daha ne istiyorsun benden?"
" İstediğim şey onlar değil sizsiniz"
"n-ne?"
"Bu zekanız büyü konusundaki yetenekleriniz savaş sırasında işime fazlasıyla yarayacak"
"Senin için savaşacağımı mı düşünüyorsun gerçekten? Bu kadar umutsuz musun ölüm yiyenlerinden?"
"Fazladan bir silah işime yarayacaktır elbette"
"Seni lanet h-"
"iyi niyetimi suistimal etmeyin bayan Granger yoksa yapmak istemediğim şeyler yapmak zorunda kalacağım"
"Lordum Dumbledore ve diğerleri barakaya ulaşmışlar ancak bıraktığınız notu görmemişler sanırım hala bir cevap gelmedi"
"Notu kanımla yazmanız bir işinize yaramamış demekki"
"Elbet görecekler Lucius, bu kızı istiyorlarsa..."
"Madem beni onlara teslim edecektin neden kaçırdın?"
Suratıma bile bakmadan odadan çıktılar kısa bir süre sonra bayan Malfoy içeri girdi. Ne yani bu halde kaçabileceğimi düşünüp bi de başıma nöbetçi mi diktiler?
" Hata ediyorsunuz Bayan Malfoy"
"Bunu sana soracak değiliz küçük Cadı."
"Oğlunuzu da mı düşünmüyorsunuz Bayan Malfoy? Ne halde olduğu aklınıza geliyor mu hiç?"
"Seni unutacaktır. Unutmak zorunda. Başka şansı yok"
"Oğlunuz ilk defa bir şeylere kendi karar verdi ve onu da kolayca bırakacağını düşünüyor musunuz gerçekten? Onu hiç tanıyamamışsınız"
" Her şeyi onun için yaptığını görmüyor musun sen? Benimle nasıl böyle konuşmaya cesaret edebilirsin"
" Sizinle böyle konuşabiliyorum çünkü kaybedecek hiçbir şeyim kalmadı"
'Bakıyorum sen de arkadaşlarına olan güvenini kaybetmişsin.'
'Güvenimi kaybetmedim.Kendimden daha çok onlara güveniyorum ama onların artık beni kurtarmak isteyeceklerini sanmıyorum.''
.
.
.
.
.
.
.
.
." Burda böylece dikilecek miyiz? Dumbledore gitti bişeyler yapalım Sirius lütfen"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selected Love
Fanfiction''Ben Draco Malfoy ruhum ve kalbimle yemin ederim ki sen benim yaptığım en güzel tercihsin Hermione'' ************ Bir Dramione hikayesi Bilim kurgu içinde #87