Gökyüzü Krallığı

150 19 7
                                    

Gökyüzü krallığında herşey yolunda gidiyordu. İnsanlar kış için ekip biçiyordu. Gökyüzü Kralı II. Robert, Gece Krallığına düzenlediği seferden dönmüştü.
Babasını gören Prens Edward'ın yüzünde tebessüm oluşmuştu. Seferden dönen askerlerin sayısı sanki hiç azalmamış gibi çoktu. Buda demek oluyordu ki savaş üstünlükle kazanılmıştı. Kraliçe'nin yüzünde güller açıyordu. Kocası savaştan büyük bir zaferle ayrılıp sağ salim eve dönmüştü.
Kralın Tek oğlu, tek varisi olan Prens Edward'dı. Bu yüzden savaş ve strateji için hala okuyordu. İlerde Kral öldükten sonra krallığın başına geçecek o idi.
Kral seferde Gece Krallığının İkinci merkezi olan Askabanı feth etmişti. Ve bunu çok az asker kaybederek yapmıştı.

Sarayda Akşam yemeği için aile üyeleri sarayın büyük salonundaki masada yerini almıştı.
Prenses = Malia
Prens = Edward
Kraliçe = Anna
Ve Kral Robert

Kral masanın en başında oturuyordu hemen sağında Kraliçe, onun karşısında, Prenses ve onun çaprazında ise, tek varis Edward oturuyordu
Hizmetçiler çeşit çeşit yemeklerle hemen masayı donattılar. Ardından Kral şöyle dedi;
Gece Krallığı'nın ikinci merkezi olan Askabanı feth ettik. Kendi ordumuzla hiçbir müttefiğimiz olmadan yaptık bunu.
Prens Lafa Girdi
- Ne demek istiyorsun baba ?
Kral = Gece Krallığı savaşı kaybettik diye çekilmiyecekler. AskabaN Toprağını kaybettiği haberi onu savaştan geri çekmeyecek. Müttefik arayacak. Başka Krallıklara elçiler yollayıp reddedemeyeceği teklifler sunacak. Ve büyük ihtimal Buzul Krallığı ile müttefik olacak.
Prens Lafa Girdi
- Buzullar bu diyarın en geniş ordulardan birine sahip
Kral = Evet, Buzullarla müttefik olursa, Askaban dahil şuan durduğumuz, atalarımızdan bize kalan topraklarımızıda kendi Krallığına katıcak.
Bu diyarın en büyük orduları; Bizim Ordumuz, Gece Krallığı ordusu, Buzullar Ve..
Prens Edward = Ve Okyanus Krallığı
Kral = Evet Okyanus Krallığı. Bunun içinde, Okyanus Krallığı ile ittifak olmam lazım. Ve en sadık ittifaklar evlilikle oluyor
Prens = Onlar bizim en büyük düşmanlarımızdan birisiydi onlarla savaşırken, çok asker kaybettiğimizi bana sen anlatıyordun.
Kral = Dostunla barış yapamazsın ama düşmanınla yaparsın.
Kraliçe = Küçük Annamızı Okyonuslularlamı evlendireceksin
Kral = Okyonus Kralının bir oğlu yok, yani varisi yok sadece kızı Prenses Elena var, Hayır sevgili kraliçem Prensesimiz Annayı değil, oğlumuz Edwardı, Prensesleri Elenayla
Evlendiricem.

Masada büyük bir sessizlik oluşur.
Kral tekrar lafa girer;
- Edward, İkinci günün şafağında Okyanus Krallığı'na gidiyoruz.

Gökyüzü GünlükleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin