2. günün şafağı olmuştu. Gökyüzü Kralı Robert Okyanus Krallığına doğru yola çıkmıştı.
Büyük bir orduyu, arkasında alan Kral Robert, yanında aile üyeleri olarak;
Kraliçe
Prenses
Ve varis Edward vardı.
Yavaş yavaş Okyanus Krallığının topraklarına girmeye başlayınca, Gözcüler hemen Kral Jamese haber gönderdiler.
Söyledikleri şey ise şu;Kralım
Kuzey Sınırımızdan Gelen çok Geniş bir Ordu Ve Ellerinde Beyaz Bayrakları Olan, Sancakları İki Çift Kartalı Temsil Eden Ve Büyük İhtimal Gökyüzü Ordusu, Kral ve Kraliyet Ailesi Olabilicğini Tahmin Ediyoruz.Kral James = Sonunda Geldiler.
Prenses Elena diye seslendi Kral.
Prenses hızlı adımlarla kralın yanına geldi
- Herşey hazır babacım.Kral Robert, Ailesi ve Gökyüzü Ordusu, Okyanus Krallığı'nın başkenti olan Al Sancak'ın önüne geldiler.
Kral Simsiyah atıyla en önde duruyordu. Hemen sağ kolunun iki adım gerisinde beyaz bir atıyla Prens Edward duruyordu. Ailenin geri üyesi kraliyet arabasının içindeydi.Kral Robert atından indi ve ordu kumandanın yanına gidip beyaz bayrağı aldı. Yine eski yerine, en öne geçip beyaz bayrağı kaldırdı ve şöyle dedi;
Ben Kral Robert, İsmimin II. Ve Gökyüzü Krallığının Kralı. Kuzey İle Güneyin Sınır Toprakları'nın Koruyucusu.
Edward atından indi. Babasının elindeki beyaz bayrağı aldı ve şöyle söyledi
- Ben Prens Edward İsmimin I. Gökyüzü Krallığının Veliahtı Ve Tek Varisi. Gelcekteki Kuzey İle Güneyin Sınır Koruyucusu.O anda Al Sancak şehrinin kapısı sonuna kadar açıldı.
İçeriden gelen kraliyet kıyafetleri ile göz alan Kral James Ve Prenses Elenaydı
Kral James söze girdiHoşgeldiniz Gökyüzü Krallığının Kralı ve Veliahtı.
Prens Edward Geniş Omuzlarıyla arkasına dönerek kraliyet arabasının yanına geldi. Nöbetçiye karşı elini kaldırdı. Nöbetçi hazır ol komutunda kafasını eğdi ve kaldırdı hemen kraliyet arabasının kapısını açtı ve yeniden hazır ol komutuna geçti.
Kraliçe görkemli bi iniş yaptı. Kral'ın Ve Prens'in yanına doğru yürüdü. Ardından Prenses Malia Kraliyet arabasından indi ve Kraliyet ailesi'nin yanına doğru yürüdü.Kral James = Hoş geldiniz Kraliçe Anna, Hoş geldiniz Prenses Malia.
Ardından Okyanus Prensesi Elena Konuklarına hoş geldiniz dedikten sonra , Kral James söze girdi;Sizi Okyanus Krallığı başkenti olan Al Sancakta görmek bizim için onur dedi.
Kral Robert = Bizi, eski düşmanlarınızı tatlı dille karşıladığınız ve Okyanus Krallığı başkenti olan Al Sancak'a kabul ettiğiniz için, şeref duyarım Kral James dedi.Kral James Ve Prenses Elena Gökyüzü Krallığının Kral ve Kraliçelerine ziyafet salonuna kadar eşlik ettiler.
İki Krallığın Aileleri ziyafet masasına oturduktan sonra Kral James söze girdi;
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzü Günlükleri
AventuraÇok uzak diyarlarda Gökyüzü Krallığı Prensi Olan Edward'ın Aile Kayıpları, Karanlık Güçleri Ve Rakiplerinin Taht Sevdası Herşeyi Birbirine Katacak. Acemi Yazarın Ellerinden Müthiş Bir Hikaye...