Uzun Koridor

46 7 2
                                    

Gece Krallığının akşamları soğuk ve içsiz'di. Kral Ramsay tahtında otururken , sırtını tahta yasladı ve rahatladı sonra sağ kolunu tahtın kenarına doğru uzatıp , sol dirseğini tahtın kenarına doğru dikmiş eli ile anlını avuyordu. Düşünceliydi çünkü az önce Al Sancak'daki casus Kral Ramsay'a haber yollamıştı. Gökyüzü Krallığı ile Okyanus Krallığı arasındaki ittifaktan ve barıştan bahsediyordu en önemlisi ise Prens Edward İle Prenses Elena evlendirme düşüncesine kafayı takmıştı. Çünkü bu evlilik gerçekleşirse Okyanus Kralı James öldüğü zaman iki krallıkta Prens Edwarda kalacaktı.
Derin düşüncelere dalan Kral , kafasını yukarı doğru kaldırdı ve derin bir nefes aldı nefesi'ni bıraktığında ağzından , buhar çıkıyordu.

Kral bağırdı kapı nöbetçilerine
- Acil Konseyi Toplayın !!!
Nöbetçilerden biri elindeki mızrağı sertçe yere vurduktan sonra hazır ol komutunda kafasını hızlıca aşşağıya ardından yukarıya doğru hareket ettirdi.

Yarım saat sonra Kral'a konsey'in hazır olduğuna dair haber geldi. Kral hiç beklemeden , konseyin yapılacağı solana doğru ilerledi. Seri adımlar atarak konsey odasının kapasını iki eliyle kavrıyarak açtı. İçeri girdikten sonra , hemen lafına başladı. Sertçe ve bi o kadarda kusursuz bir sesle;
- Sizi bu saat'te neden çağırdığımı merak ediyorsunuzdur Lordlarım.
Şehrin güvenliğinden sorumlu olan Garnizon Kumandanı;
- Merak etmemek elde değil Kral'ım gecenin bu saatinde bu kadar aceleyle konsey toplanıyor eminimki çok sıkıntılı bir haber aldınız.
Kral kafasını karşı duvara dikti , sakin adımlarla masaya doğru yürüdü. İki elinide masaya dayanak olarak öne eğildi ve sağ eliyle masaya sertçe vurdu , ardından söze girdi;
- Gökyüzü Krallığı bizden önce hareket edip , Okyanus Krallığına beyaz bayrak ile gitmişler ve yıllardır savaşta olan bu iki Krallık şuan ittifak halinde.
Şehrin bilgesi olan Bilge Martino söze başladı;
- Kralım bu ittifak'ın arkası yeteri kadar kuvvetlimi'ki yani biz AskabaN'ı geri almak isteyince Okyanus Krallığı , Gece Krallığının saflarında savaşabilecek kadar kuvvetlimi ?
KraL sesini yükselterek;
- Gökyüzü Krallığı'nın varisi olan Prens Edward , Okyanus Krallığı'nın Prensesi Elena ile evlilik düşüncelerini ortaya koyarsak , evet. Eğer bu evlilik olursa Okyanus Kralı James öldüğünde , iki Krallığın başına geçecek isim Gökyüzü Kralığı Veliahtı Prens Edward. Diyorumki Lordlarım , şu an tek Krallıkla savaşta değiliz iki Krallıkla savaştayız.

Garnizon Kumandanı = Kralım bu evlilik olmaz ise bu dediğiniz gerçekleşmez
Kral = Bunun için ne öneriniz olacak Lordlarım ?

Bilge bir eli masanın üzerinde diğer eli ise çenesinde Krala doğru baktı ve söze girdi;
- Kralım bu evliliğin olmaması için Prens Edward Veya Prenses Elena'nın hayata veda etmesi gerekecek.

Kral = Düşüncemde bu yoldaydı zaten Bilge Martino bu görev için seni sorumlu tutuyorum. Bizde yarın Kraliyet ailesi olarak Buzul Krallığına doğru yola çıkıcaz. Daha öncede konuştuğumuz gibi , bu savaşa yalnız girmiycez.

Konseyin diğer üyelerine de bu karar mantıklı geldi. Kral Teşekkürler Lordlarım diyerek hızlı adımlarla Konsey salonundan çıktı.

Bilge şaşkın bir şekilde karşısındaki duvara odaklanmıştı. Ardından bu görevi nasıl yapacağımı biliyorum diyerek masadan kalktı...

Gökyüzü GünlükleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin