Deli Kral ve Kraliyet Ailesi , gece krallığı ordusu ile Buzul Krallığının Başkenti olan Sivri Buz'a doğru yola çıktılar.
Kocaman bir orduyu arkasına alan deli kral , uzun süren yolculuk sırasında Sivri Buz'a vardı.
Buzul Kralı Tiago misafirlerin geleceğini biliyordu ve çok önceden hazırlıklarını yapmıştı.
Deli Kral'ın ordusundaki garnizon kumandanı beyaz bayrakla kralın arkasından atıyla ilerliyordu. Tam şehrin önüne geldiklerinde şehir kapıları sonuna kadar açıldı. Buzullarda pek misafir perverlik yoktu. Buzul askerleri yamyam kadar acımasız bir eğtim sürecinden geçiyorlardı. Her ay soğuk karlı ve yağmurlu geçiyordu. Halk'ta aynı huya sahipti anlıycağınız bu krallığın topu yamyam gibiydi. Deli Kral bu yüzden bu krallığı ittifak kurmak için seçti birde ordu kapasitesinden dolayı.
Kral muhafızları , Deli Kral ve kraliyet ailesini karşılamak için kale kapısı girişinde sağ ellerinde mızrakları sol ellerinde kalkanları , mızrakların sivri olan tarafı yukarı bakar şeklinde dik , kalkanları ise göğsüne yapışmış şekilde hazır ol komutunda bekliyorlardı.
Kral muhafızları lideri , arkasında sağ kolu ile kapının tam ortasında duruyordu.
Deli Kral en önde sağ arkasında Brain , sol arkasında ise Bolton vardı. Onlarında arkasında kraliyet at arabası ve onların arkasında da kocaman bir ordu.Deli Kral şehre kabul edildikten sonra oğlu Braine kafasıyla işaret etti. Brain atından inerek atının ipini kral muhafızına teslim etti ardından kraliyet arabasına doğru adımlar attı. Kraliyet arabasının yanına gelince , nöbetçiye doğru sağ elini kaldırdı. Nöbetçi hazır ol konutunda başını aşağı ardından yukarı doğru hareket ettirir ettirmez seri adimlarla , kraliyet arabasının ahşap kapısını açtı. Arabadan ilk inen Prenses Britonia muhteşem , göz alıcı kıyafetleri ile iniş yaptı. Fakat yüzü asıktı ardından Kraliçe arabadan indikten sonra Brain onları Kralın yanına kadar eşlik etti ardından Kral muhafızları , kraliyet ailesini yemek salonuna kadar götürdü.
Yemek salonuna geldiklerinde Kral Tiago , Kraliçe Sara , Varis Alex , II. Oğul Abel ve III. Oğul Alvaro yemek masasının daki sandalyelerinin başında dikili şekilde , hepsi şık kıyafetlerle konuklarını bekliyordu...
Deli Kral ve Ailesi salona girdiklerinde , Kral Tiago konuklarının yanına gidip hoş geldiniz gece krallığı'nın kralı ve kraliçesi , prensesi ve prensleri. Buzul kraliyet ailesi konuklarına hoşgeldiniz dedikten sonra hep birden masaya geçtiler. Masada nefis yemekler vardı. E malum Deli Kral ve Ailesi yoldan gelmişti epey uzun bir yoldu. Yinede bu yol sürecinde yemek yedilerse , sarayda akşam yemeği yemek daha bir başkaydı.
Gece Krallığı Başkenti.
Şehrin bilgesi haince planlar düşünüyor yazıyor danışıyor risk fazlalığından iptal ediyordu.
Bilge şehrin bilgelerini toplayıp hem fikir ile daha iyi bir sonuç alacağım kararına varmıştı. Şehrin bilgeleri yüce bilgenin salonuna geldiler. Salon epey genişti ortada latin ağacından uzun bir masa , duvarlara dayalı raflar. Raflardaki büyük kitaplar. Karşı duvar raflarında bir kaç simya aleti salonu güzelleştiriyordu. Duvarın dört bir yanında bulunan meşaleler salona iç açıcı bir hava veriyordu. En ilerideki duvarda nehter taşlarından oluşan bir ocak ve o ocağın içinde yanan ateş , salonu yeteri kadar ısıtıyordu.
Bilgeler salona girdiklerinde Yüce Bilge sandalyesini geriye doğru iterek ayağa kalktı ve konuklarına hoş geldiniz dedikten sonra oturmalarını rica etti. Bilgeler yerlerine oturduktan sonra
, Yüce Bilge iç çekerek söze girdi. Konuyu samimi bir şekilde anlatmaya başladı. Konuşurken ağızından dökülen her kelime ile birlikte soğukluk yüzünden ağızından buhar çıkıyordu. Yüce Bilge olayı anlattıktan sonra hem fikir olarak onlarında görüşlerini almak istediğini söyledi. Bilgeler 6 kişiydi 6'sı birden fikirlerini ortaya koydular. Yüce Bilgenin içine ısınan fikir , Bilge Jhon'un fikri idi. Yüce Bilge bu fikirin içine sindiğini ve nasıl uygulamaya geçireceği tartışmasını başlattı...Buzul Krallığı Başkenti.
Kraliyet aileleri yemeklerini yedikten sonra Kral Sarayındaki konuk salonuna geçtiler. Konuk salonun ortasında bulunan dairesel şeklindeki mermer sütunlar salona güzellik sunuyordu. Sütunların üzerindeki meşaleler mermerde yansıyarak salonu daha loş yapıyordu.
Sütunların arasında bulunan ahşap cilalı masa konukları ağırlamak için yeterince göze batıyordu
Kral Tiago
Prens Alex
Prens Abel
Kral Ramsay
Prens Brain
Prens Bolton ve Prenses Britonia masadaki yerlerini aldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzü Günlükleri
AventureÇok uzak diyarlarda Gökyüzü Krallığı Prensi Olan Edward'ın Aile Kayıpları, Karanlık Güçleri Ve Rakiplerinin Taht Sevdası Herşeyi Birbirine Katacak. Acemi Yazarın Ellerinden Müthiş Bir Hikaye...