Prolog

2.1K 95 18
                                    

Jeden z upířích vládců praštil rozzuřeně vázou o zem.

,,Caiusi uklidni se." uklidňoval ho jeho bratr Marcus. Ale už dopředu věděl, že je to marné.

,,Jak bych se měl asi uklidnit!  Mám dítě! Poloupíra! Hrozbu!" zakřičel a praštil o zem další věcí, která mu přišla pod ruku.

,,Nikdo se o tom nemusí dozvědět." řekl jeho druhý bratr Aro. Blonďák se na něj podíval.

,,Taky se to nikdo nedozví." řekl. Vydal se ke svému trůnu na který se posadil. Flustrovaně zavrčel.

,,Dostane pokoj na druhé straně paláce. Nebude vycházet ven, a jediný koho kdy uvidí bude-" zarazil se a rozhlédl se po sále. Pohled mu padl na blonďatou upírku, která jediným pohledem dokáže komukoliv způsobit nepředstavitelnou bolest. ,,-třeba Jane." dořekl větu. Jane vytřeštila oči.

,,Ale proč já?!" vykřikla bezmyšlenkovitě a hned si rukama přikryla pusu, protože si uvědomila co udělala. Caius se k ní rozběl a chytil jí pod krkem.

,,Ty se mnou takhle nebudeš mluvit!" zakřičel na ní. ,,Nezapomínej, jdo jsem!" dodal rozzuřeně.

,,J-já se o-oml-ouvám." zakoktala Jane. Caius jí pustil.

,,Jdi." sykl na ní. Jane hned zmizela. Caius se rozešel zpět k trůnu.

,,Měl by jsi jí alespoň pojmenovat." řekl mu Marcus. Upír, který má možná místo mozku sušenou švestku rozzlobeně přikývnul. Nemá rád když má Marcus pravdu.

******

Přišek do pokojíku ,ve kterém stála malá dětská postýlka. Přišel k ní. V ní ležela malinká holčička s blonďatými vlásky a dívala se na něj nádherně modrýma očima. V Caiusovi se při pohledu na ní něco zlomilo. Hned ale zatřepal hlavou aby to zmizelo.

,,Bude se jmenovat Viktorie Elizabeth Volturi."

******

Konečně! Konečně tady máme prolog! 😍

Tuhle FF bych chtěla věnovat všem mým sledovatelům, na poděování za 300 followers, ale hlavně WebiTex a Laurila protože vy holky jste tu vždy pro mě. ❤❤❤

Jak se vám líbil prolog? Věřte mi, že tahle FF je fakt fuška. Hlavně kvůli Caiově povaze... 😂

Pište do komentů!

Vaše
Nikisekt

Volterra's vampireKde žijí příběhy. Začni objevovat