Capitolu 5.-Dezvaluiri si Secrete

44 9 2
                                    

Hello papadiilor!Gata,iata si capitolul 5.Pe langa,si capitolul 4.Da.Am scris doua capitole astazi.Si mi-a luat toata ziua.Dar ameritat daca va place voua.Va rog,mai chemati-va si prietenii sa treaca pe la mine cu vreun vot si un coment ca e gratis si ma ajuta enorm.Voi face si cate o promovare:Astazi voi promova povestea "Pustoaica..." de @Denisa_Daniela.Va rog s-o cititi si pe a ei,sa-i dati si un vot,si un coment.Va multumesc si,daca aveti nevoie de voturi sau de coment-uri,apelati si la mine.Va sunt la dispozitie.

Spor la citit,ca aveti nevoie! :D :*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Grea mai e viata de liceean...Mai ales cand esti boboc,ca mine.

Da.Asa este!Imi place de Daniel.Ei si?Ii multumesc Laviniei ca m-a facut sa-mi dau seama.Dar,sunt sigura ca lui nu i-ar placea de mine.El e mai sociabil si mai glumet,eu sunt mai ingandurata si mai retrasa.Doua personalitati total diferite.

Era 7 dimineata.Ma simteam mai odihnita pentru ca astazi era luni...am mers la baie putin somnoroasa si m-am stropit cu apa rece pe fata ca sa ma trezesc putin.Intorcandu-ma de la baie,m-am imbracat cu o camasa alba cu gulerul dantelat peste care am pus un pulover tourqoaise cu bulie albe si caruia i-am suflecat manecile,mi-am luat pantalonii negri de veleure,paltonul tot negru,UGG si mi-am prins parul intr-o coada de cal sus de tot.am coborat jos la micul-dejun.Dupa masa am iesit afara unde m-am intalnit cu Lavinia.

-Stiam eu!Stiam ca-ti place de el!spunea ea victorioasa.

-Hai sa vorbim si de altceva!Te rog!i-am spus eu serioasa si putin rusinata.apropo!Promite-mi ca nu mai spui nimanui,ok?

-Normal ca nu,crezi ca-s proasta?!Dar lui trebuie sa-i spui!

-Ce?!Nu!am spus eu.

-Bine,atunci ii spun eu!a spus ea luandu-mi-o inainte!

-Nu!Lavinia,nu!O sa-si bata joc!Nu-i spune nici lui,nici altcuiva!Te rog!am spus eu dand din genele lungi.

-Bine!Mi-esti prietena!Oricum nu aveam tupeul sa-i spun!Ah,uite-i!Buna baieti!Ce mai faceti?a spus ea catre Daniel si Matei care ne asteptau langa un semn de circulatie.

-Bine!Tu?a intrebat Matei.

-La fel!Oo!Azi dam teza la romana.Ati invatat?

-Bineinteles!am spus eu si Matei odata.

-Azi era?a intrebat Daniel speriat!Aoleu,am crezut c-o dam vineri!La naiba!N-am invatat nimic!a spus el ingrijorat.Dar nu-i bai!s-a calmat singur.Imi da profa macar un 5,asa de trecere!Din cate exercitii ne-o da,oi sti si eu sa fac ceva,nu?

-Nu fi asa sigur!a spus Lavinia mai incet.

-Ce ma?a spus el luand-o de codita ei rosie pe care si-o prindea mereu in varful capului.

-Au!Daniel!Termina!a spus ea indepartandu-se si aranjandu-si putin parul.

Cand am ajuns in clasa ne-am asezat fiecare in bancile noastre si am asteptat proful de filozofie.In timpul acesta,am mers pana la magazinul din spatele liceeului sa-mi cumpar un caiet nou de biologie pentru ca pe cel careil aveam era terminat.Deci,i-am spus Laviniei sa-i spuna profului ca sunt la abie in caz ca nu ajung inainte sa vina el in clasa.Mi-am luat la mine 5 lei si am plecat spre magazin.Am cumparat un caiet si pe langa si o apa minerala.Am mers spre usa de intrare a liceeului cand de odata am auzit niste voci din spatele liceeului.M-am dus sa vad cine era si ce se intampla.Erau doua fete:una blonda si una roscata si 3 baieti care pareau a fi de clasa a 11 a sau a 12 a.Toti fumau cate o tigara subtire.Langa ei s-a alaturat inca una.Era Andreea,colega mea.I-a salutat apoi s-a asezat intre fata blonda si un baiat si si-a scos si ea o tigara dintr-un pachet Kent."Fata asta e proasta rau!Cum sa fumeze la 15 ani?!" gandeam eu in timp ce o priveam cum fuma tigara.Insa,fara sa-mi dau seama,ea m-a vazut iar zambetul ei a disparut.A inventat un pretext si a venit la mine foarte nervoasa.

BobocelulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum