Capitolul 7-Gelozie?!

50 7 2
                                    

Buna Buna!Iata si capitolul 7!Stiu,au aparut repede,incerc sa ma "revansez" pentru data trecuta.Deci,hai sa incepem!Vreau sa-i multumesc lui @DeeaDydy care mi-a facut reclama!Multumesc! :)

Spor la citit! :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A trecut o saptamana de cand a reinceput scoala si ceea ce a spus Marina,nu s-a implinit!Daniel inca nu a uitat!Inca ma ia peste picior.Daca as avea mai mult curaj,as bate-o pe Andreea!Dar nu am...Macar o am pe Lavinia,care ma sustine...

2 zile de liniste si pace...Duminica si Sambata...Exact,a venit week-end-ul.

De dimineata m-am trezit tarziu...Pe la ora 11:25.Cand m-am trezit,aveam cred ca 5 apeluri nepreluate de la Lavinia si 3 mesaje tot de la ea.

" 'Neata somnoroaso!Ce mai faci?"-Lavinia

" Nu te-ai trezit inca?Trezeste-te!"-Lavinia

"Vino la mine la 13 p.m.Te astept!Pupici!"-Lavinia.

Mai aveam ceva timp pana la 13 p.m. asa ca m-am apucat de citit "Elevul Dima dintr-a 7-a" o carte veche din biblioteca parintilor mei.Mereu mi-a placut sa citesc pe balconul dinspre gradina sau in ultima camera din casa.E mai linistit acolo....

La 13:20 mi-am amintit de Lavinia,asa ca am fugit inapoi la mine in camera,m-am imbracat cu un pulover albastru mai vechi si niste blugi tot albastrii,mi-am prins parul intr-un coc si am fugit spre casa Laviniei.Nu am facut nici 2 pasi,ca am si ajuns.Da,era foarte aproape de mine.Am mers la magazinul parintilor ei,am intrebat daca este acasa iar d-na Dobrin,mama Laviniei,mi-a deschis usa spre gradina casei.Am intrat apoi am inceput s-o strig pe Lavinia, ca printul pe Rapunzel.Ea a scos capul pe fereastra,mi-a zambit si mi-a facut semn sa intru.Am intrat in casa,mi-am lasat incaltamintea apoi am urcat scarile pana la camera ei.

Camera ei?O camera ca oricare alta.Curata,ordonata,luminoasa.Avea peretii bej,un pat in mijlocul camerei de o persoana cu asternuturi curate,un birou in dreptul ferestrei din dreapta,un televizor cu ecran mic,dulapul imens pe care era lipit un poster cu formatia preferata a Laviniei:"Paramore".Da,ea asculta de obicei muzica EMO,dar nu avea comportamentul unui EmoKid.Si eu ascultam cateodata...

-Ce faci?m-a intrebat ea zambind.

-Destul de bine,tu?

-LA fel!Ti-ai adus cartile sa facem temele impreuna?

-Da,hai sa incepem,am spus eu scotandu-mi cartile de mate si de romana.

Dupa aproximativ 1 ora de stat la biroul Laviniei,s-a auzit un "BEEP" de la telefonul ei.Eu m-am uitat la ea,apoi,m-am uitat inapoi la telefon.Lavinia imi ascundea ceva...Si eram hotarata sa aflu ce.Asa ca m-am grabit sa-i iau telefonul.Ea a facut acelasi lucru.Insa,datorita inaltimii mele,am reusit sa iau prima telefonul.Lavinia se zbatea sa mi-l zmulga din mana,dar eu ma intorceam dintr-o parte intr-alta,astfel incat sa nu reuseasca sa-l recupereze .L-am deschis.Avea un mesaj... de la cineva numit "Cata".L-am deschis si am facut ochii mari.

"Ce faci draga?Vii azi in parc?Te astept pe banca dinspre gelaterie.Te pupa Cata! :* :* "

-Cine-i Cata?am spus eu ridicand o spranceana.

-Um...nu stiu...a spus ea inrosindu-se.

-Ba stii!Cine-i?am spus neschimbandu-mi privirea.

-Oh!!Inceteaza cu privirea aia!Tot nu inteleg cum reusesti sa ridici din sprancene!a spus ea incercand sa ma imite.

-Lavinia...!am spus eu.

-Bine,bine!Ai vazut si tu ca aproape toate fetele de la noi din clasa au cate un...prieten...a spus ea plecandu-si privirea si frecand intre maini pixul rosu cu care scria de obicei.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 01, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

BobocelulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum