Capitolul 4.-Cursurile de dans

62 8 0
                                    

Au trecut doar 2 saptamani de cand ne-am intors din excursia la Castelul Bran iar noi nu incetam sa ne amintim de prostiile pe care le-am facut la pensiune.De exemplu:La noaptea alba intre fete,cand ne bateam cu perne,nu stiu cum s-a intamplat,dar Adriana a calcat pe ceva si a daramat draperia.Ne-am trezit cu piciorul ala care o sustinea in capul ei,ea care aproape ca plangea intinsa pe jos si acoperita de draperia de culoare portocalie.Am ridicat-o de jos apoi am inceput sa radem cu lacrimi.Insa baietii nu s-au lasat mai prejos.Ce au facut ei?Au pierdut cheia de la usa camerelor lor.Si ce s-au gandit?Sa sara pe geam ca sa poata scapa.Norocul lor a fost ca erau la parter...

Acum este noiembrie.Aerul caldut de toamna s-a transformat intr-unul ceva mai rece.Copacii au ramas goi iar cerul este acoperit in totalitate de nori plumburii care "plang" toata ziua.Era un peisaj trist,dar ma gandeam la vacanta de iarna care se apropia cu pasi repezi,ceea ce ma facea fericita.Dar,urmau si...TEZELE.

-Lucia!Lucia!!!Hai ca intarzii la cerc!m-a trezit din visare mama cu vocea ei pitigaiata.

-Ufff...Nu mai vreau!am spus eu ridicandu-ma cu greu din pat si mergand alene spre baie.

-Hai!Grabeste-te ca iar intarzii si te tine pe-afara!

-Gataaa!am strigat eu din baie.

Cand m-am intors inapoi in camera mi-am facut repede ghiozdanul apoi m-am imbracat cu o camasa alba cu maneca lunga,niste pantaloni negri de veleure,mi-am pus un papion rosu si neplipsitul sacou.Mi-am prins parul intr-o coada impletita asezata pe un umar,mi-am luat ghiozdanul,UGG-urile negre si am plecat spre scoala.Era frig,asa ca am luat si o esarfa si un palton tot negru.Afara m-am intalnit cu Lavinia care m-a intrebat:

-Azi dam testare la chime,nu?

-Dap!Te-ai pregatit?

-Normal!Dar crezi ca am inteles ceva?a spus ea razand.

-Da...stiu...am spus eu.

Dupa 20 de minute de mers pe jos,am ajuns la liceeu.Azi aveam cerc la matematica si trebuia sa ne trezim devreme daca voiam sa prindem si noi ceva.Dar,si pacate,am intarziat si a trebuit sa asteptam in fata clasei pana la 8:00.Ca tot nu aveam ce face,mi-am scos cartea de chimie si am inceput sa citesc.La 8:00 am reusit sa intram in clasa.Prima ora aveam Romana cu d-na diriginta.Eu si Lavinia ne-am scos manualele si caietele si am inceput sa vorbim pana cand d-na diriginta a intrat in clasa foarte bucurosa.

-Hai copilasi,in banci ca trebuuie sa fac un anunt!a spus d-na diriginta.

Toti s-au asezat in banci si asteptau anuntul dirigintei.

-Bun!Am fost anuntati de Balul Bobocilor!Si toti bobocii trebuie sa participe cu cate un program artistic.Si ne-am gandit,eu si domnul director,ca voi sa aveti un program de dans.Vom face cate 4 perechi de aici din clasa.Cine vrea?a spus d-na entuziasmata.

<Criii Crriiii>

Nimeni nu voia.

-Haideti!Ei,atunci va chem!Vino,Matei,Radu,Adriana...Hm..Marina!Nu,stai,Raluca,vino tu!Daniel,vino si tu,ca trebuie sa participi la ceva!Lavinia!Ia vino!Si...Andrei.Gata!Voi 8 mergeti dupa ore in sala de sport,va v-a astepta un profesor de dans.Faceti cu el vreo 2 ore pe fiecare zi.Va mai explica el.Hai,sa tercem la treaba.Care a fost tema?

-2,3,4,5,6 si 8 de la pagina 56 din manual si de citit "Micul Lord".

Si am continuat ora de romana.Restul orelor,nu au fost asa de grele in afara de testul de la chimie.Am avut cateva emotii dar au tercut repede cand am vazut cat de usoare erau subiectele.

Dupa ore,am mers in sala de sport cu restul colegilor mei.acolo ne astepta un profesor de dans impreuna cu d-na diriginta.

-Gata?Ati venit toti,da?Haideti sa facem incalzirea.

Ne-au aranjat dupa inaltime,in formatie,si am inceput incalzirea.Dupa incalzire ne-au invatat pentru o ora patratul mic si patratul mare.Ne-a luat ceva sa invatam pentru ca Raluca tot gresea.Dupaa ce am invatat pasii pentru vals au vrut sa ne faca perechi.

-Ralca tu mergi cu Radu ca sunteti de aceeasi inaltime.Tu,Lavinia!Sa te vad!Da,esti mai scunda!Treci langa Matei.Adriana cu...Daniel si Lucia cu Mihai.Gata!Hai!ne-a spus dand drumul casetofonului sa cante.Am incercat sa reproducem pasii pe care ii invatasem.Eu,il tot calcam pe picioare pe Mihai pentru ca era putin mai scund ca mine.Saracul baiat,nu zicea nimic.

-Lucia!Schimbam partenerul,ca nu merge!Cred ca l-ai calcat de cel putin 6 ori.!a spus domnul profesor starnind rasetele celorlati colegi ai mei.Treci langa...Radu?Nu!Stai!Ia,du-te mataluta langa...Daniel!a spus aratandu-l cu degetul.Eu am mers in fata lui iar el mi-a intins mana ca sa incepem dansul.Pe el nu l-am mai calcat,pentru ca era putin mai inalt ca mine.De fiecare data proful ne zicea sa ne uitam unul la celalat,dar noi nu faceam asa.Eu,cel putin,mereu imi mutam privirea or pe geam,ori la alte perechi,ori oriunde altundeva ca sa para ca ma uit la el.De ce?Pentru ca ma intimida.Am facut cativa pasi,apoi am luat-o de la inceput.Si din nou si din ou,si din nou...Pana cand proful a mai adaugat un pas.Baietii terbuia sa le lase pe fete pe spate.Si am inceput dansul.Cand am ajuns la ultimul pas,el m-a last pe spate si ne-am intalnit privirile.Mi-a zambit iar eu cred ca eram mai rosie ca parul Laviniei pentru ca ardeam toata.Am cautat sa-mi indrept privirea altundeva dar...Nu aveam unde.Apoi,am finalizat dansul,am facut o plecaciune si ne-am dat drumul la maini.

-Bravo,Bravo copii!Ne vedem si maine la dupa scoala!Haideti!Liberi!ne-a spus adunandu-si lucrurile.Noi am mers spre vestiare si fiecare si-a luat ghiozdanul.Cand am iesit din incinta liceeului am evitat sa-l privesc pe Daniel si cred ca si el pe mine.Lavinia a observat dar s-a abtinut sa ma intrebe ce se intampla inainte sa ne despartim.Insa cand am ajuns pe bulevardul "Castanilor" care ducea spre casa,Lavinia a inceput sa ma interogheze:

-Hai recunoaste!a spus ea foarte serioasa.

-Ce sa recunosc?!am spus eu razand.

-Ca-ti place!a spus ea parca era si logic si foarte normal ceea ce a spus ea.

-Ce sa-mi plac?am spus eu confuza.

-Daniel!a spus ea dandu-si ochii peste cap.

-Ce?!am spus rosind.

-Recunoaste!

-Ba nu!

-Ba da!Mai ales cand te-a lasat pe spate!AAAA!!!

-Termina!Nu-mi place!am spus eu gandindu-ma la ceea ce a spus ea.

-Cum spui tu!a spus ea zambind si privind cum eu ardeam.

Cand am ajuns acasa nu am mai stat de vorba si am fugit la mine-n camera sa-mi fac temele.M-am schimbat intr-un tricou galben simplu si niste egari cu model inflorat.Mi-am scos cartile si caietele si am inceput sa scriu.Afara ploua cu picaturi mari si reci de apa iar pe mine m-a cuprins o stare de somnolenta.Nu aveam nici un chef sa-mi fac temele.Am mers la geam si am privit cum multa lume se grabea sa ajunga acas fara sa se ude,altii care se adaposteau sub niste baraci iar eu ma gandeam la ceea ce a spus Lavinia:"Recunoaste!Iti place de el!De Daniel!".Oare chiar imi placea?De ce oare abia acum ii observasem parul castaniu ciufulit,ochii verzi mari si nasul mic si carn?O,Doamne!Chiar imi placea!Of,ce bataie de cap!

BobocelulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum