Capitolul 6-"Deci,ea a parat-o..."

38 7 2
                                    

Buna!Sunt eu,Lucia!Iata ca am ajuns si la capitolul 6.Stiu ca am postat tarziu dar,am avut olimpiada la limba romana si...Da...Foarte greu!Dar,sper sa va placa acest capitol! :DSpor la cititit! :)~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Au trecut 2 saptamani de vacanta.Vacanta de iarna...A parut atat de lunga vacanta aceasta...Mai lunga ca de obicei!De ce?Pentru ca am avut o gramada de zapada cu care sa ne jucam.Exact!Cat de mare sa fii ca sa poti sa te tavalesti in zapada sau sa prinzi in maini fulgii de zapada firavi si sa-i studiezi,incercand sa-ti dai seama daca forma lor clasica,de steluta,este reala.Sau,sa te bati cu bulgari,sa faci ingerasi de zapada,oamnei de zapada,sa mergi la derdelus.Eu,sincer,am facut toate acestea mentionate.Si,m-am distrat de minune!Cateva file din jurnalul meu:

"Ziua 1:

Vacanta de iarna tocmai a venit!Ce frumos e afara!Ninge neincetat,cu fulgi mari.Abia astept sa se aseze zapada sa pot iesi pe afara.Desi sunt racita,nu ma pot abtine!

Iata ca am revenit dupa 6 ore de cand nu am scris!Zapada s-a asezat cat-de-cat!Nu foarte bine,dar merge...Eu si sor-mea ,Izabela tocmai ne intoarcem de afara!Ude leoarca,infrigurate dar foarte bucuroase.Am avut o bataie cu bulgari,am facut,pardon,am incercat sa facem un om de zapada,dar cadea tot timpul.Apoi,ne-am aruncat in zapada neatinsa cu saritura inventata de Izabela "Zeringa".Stiu,e ciudat,dar,e amuzant.

Acum,stau si scriu uitandu-ma pe geam cum inca ninge.Un peisaj care merita inramat!

Cu drag,EU."

"Ziua 4

Au trecut 3 zile de cand a inceput vacanta.Niste zile pline de leneveala si de iesit pe-afara.acum 2 zile,am iesit in parc cu cativa prieteni de ai mei din generala adica cu Dorina,Radu,Cristi,Karina si Stefan.Si desigur,Lavinia.Singura prietena cu care am mai pastrat legatura:Dorina.Cu restul fetelor,nu prea mai vorbesc.Dar am organizat o reuniune.Sor-mea ma tot ruga s-o iau cu mine.Dar,aloo,am refuzat-o.Deci,la ora 14:00 am plecat cu Lavinia de acasa si m-am intalnit cu restul colegilor mei pe bancuta de sub castan,unde ne intalneam noi de obicei in copilarie.Cand am ajuns,le-am facut cunostinta cu Lavinia apoi ne-am imbratisat.A urmat o plimbare lunga prin parc.Am vorbit,am schimbat impresii..M-am distrat de minune cu ei.

Cu drag,EU"

Ziua 5 

"Merry-X-mas!!!!Da!A venit Craciunul!Cel mai frumos Craciun!De ce?Pentru ca am avut o reuniune de familie.Toata familia.Nici nu stiu cum am avut loc in sufragerie.Dar,de dimineata,ghici ce am gasit sub brad.Nu era un cadou de dimensiuni foarte mari.Dar,ce era in el conteaza.Ceea ce am gasit:Un pulover foarte dragut gri,lung care acopera soldurile,un parfum pe care mi-l doream de mult "Carolina Herrera" si....UN TELEFON NOU!UN SMARTPHONE!!!Yey!Dupa ce am deschis cadourile,am ajutat-o pe mama sa pregateasca masa de Craciun.Eu am facut o prajitura,reteta proprie a mamei.Cand au venit restul familiei,eu le-am pus cativa covrigei si saratele.Apoi,m-am asezat si eu laanga ceilalti.Matusa mea m-a intrebat cum e la liceeu...Chestii de-astea.

Craciun fericit!

Cu drag,EU!"

Ziua 8

"Cateva zile petrecute la bunici,la tara.Aerul e mai curat,mai rece...Imi place!Mama i-a ajutat pe bunicii mei prin gradina...Bineinteles,i-am ajutat si eu.Dar am avut si zile libere.Majoritatea...OK!Toate!am mers la coasta de langa bunicii mei cu  verisorii:Luana,de 10 ani,sor-mea,Danut 6 ani,Alex 14 ani si Mircea 20 de ani,Bianca de 12 ani; si cativa vecini de langa bunicii mei.Ne-am distrat pe cinste.Am incercat cele mai nebune pozitii pe sanie:Pe spate,pe fata,pe burta,unul in spatele celuilat,unul peste altul.Am si cazut de cateva ori.Biancai i-a curs sange din nas si am fost obligati sa plecam acasa.Cand am plecat...M-am simtit putin rau,pentru ca eram atat de aproape de inceperea noului semestru...Semestrul 2.Cel mai lung.

BobocelulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum