Stejně jako je Batman postrachem Gothamských zločinců, nebo paní Kudličková, ostravskými squatery nazývaná jako Kudla, je zatvrzelým nepřítelem východočeských mladistvých delikventů, tak jsou i adminky facefuckové a nyní i snad džoutubové stránky Úlovky z Wattpadu/Wodpadu/Vodpadu, které svým bytím značně ohrožují budoucnost nadějných českých variací E. L. Jamesové, které svoji budoucnost nezačínají jako jejich modla na vlastním Blackberry, ale právě zde, na této duši drásající stránce, kde jen čekají, až se nad nimi někdo smiluje a napíše jim k jejich dílu naprosto lživý, však povzbuzující komentář o tom, jak se za chvíli vyrovná i Stephenie Meyerové.
Ke všemu zatracenému štěstí a bohulibé smůle se moje stránka mezi četnými příspěvky Úlovků z Wattpadu neobjevila, což je způsobeno absencí těhotných třináctek, hloupých dialogů (respektive verbální projev v textech nevedu) a Vadima v mých příbězích. Přesto však se rád svezu na té módní vlně hejtů této stránky, ne proto, že bych pro ní něco měl, ale jen z toho prostého důvodu, že jako pravý opak Jacka Danielse jdu vždycky s davem. Což je také jediný důvod mých textů zde.
Proti naší politice mám KCN, proti skinheadům bejsbolku a proti vlastní tchýni Cyklon B. Avšak proti Úlovkům z Wattpadu nemám ani ten zatracenej nůž. I přesto však nemám nijaký problém stránku zkritizovat, třeba jen proto, že právě ona mne připravila o tolik hodin času, kdy jsem si s nevěřícím výrazem pročítal jejich příspěvky a komentář pod nimi, k tomu několikrát za sebou sledoval jejich dokonale strukturovaná a promyšlená videa, z nichž by si mohl vzít příklad kdejaký americký patolízal (ano Jamesi Foley, smrt ti, za tvé dva poslední filmy). Díky adminkám zjišťuji, že už i v mém, značně omezeném čase ztrácím čas i maratony Ordinace, týdenní sledování La La Landu, nebo výroby Kubánských doutníků.
Mezi četné a opravdu pohoršující zápory adminského teamu patří zcela jistě neokázalé se vystavování na obdiv na celém internetu. Stránka už sdílela české, anglické, polské a dokonce i romské příspěvky, mezinárodní stránkou se tedy stává stůj co stůj a už nyní jsem ji doporučil několika svým známým, židovským konvertantům ve Španělsku (vesměs proto, aby si uvědomili, že jejich čeština ještě není tak hrozná), avšak navzdory těmto faktorům a uznání stránky za mezinárodní na sebe převzali zodpovědnost vyhovět rostoucímu množství fanoušků z celého světa. Je 21. století, globalizace už dávno není sprosté slovo a americké filmy jsou nejenom genderově, ale i rasově korektní. Je proto nepřístupné, aby dívky jako takové, mladé nezkušené a ještě mnohdy v oděvech (či dokonce bez nich) vystupovaly ve svých videích. Kdopak ví, kolik našich muslimských bratří je lačně sleduje, místo toho, aby si dali pořádnou vepřovou krkovičku.
S tím se pojí i to, že jejich stránky nejsou věkově omezené. Nejen, že veškerou tu vulgaritu a mnohdy i nevhodné scény (Úlovky z Wattpadu 1 - 0:45) sledují malé děti, které to může ovlivnit na celý život, ale sledují to i mnohem větší, děti, ty které už zasedli do školních lavic a příspěvky našich drahých adminek jim kazí školní průměr z češtiny, ne proto, že by si z něj brali příklad, spíše proto, že jim chybí příklad správný. Zde bych doporučil ke každému příspěvku odbornou korekturu, ale chápu, že by to vypadalo, jako socialistická vlajka bez hvězdy, srpu a kladiva.
I jiné školní předměty nezůstaly beze změn. Kupříkladu klasická a důležitá sexuální výchova, kdy se nezkušení žáčci přestali učit dle vzorů klasických včeliček a motýlků, dali však za pravdu Úlovkům z Wattpadu a podali učitelce znatelně eufemizovaný výklad o koitu, který se jim podařilo vyčíst z libovolné Wattpad povídky na téma Vadim a jeho submissy. Ani se mi nechce uvěřit, že by podávání lživých informací bylo pravým účelem Úlovků z Wattpadu, raději budu věřit tomu, že je lidstvo na pokraji mozkového zkratu, což Wattpad, jako takový jedině dokazuje.
Však i z řad českého zdravotnictví se ozývají negativní hlasy. Od oné události, kdy světlo světa zřela poprvé Úlovků z Wattpadu slova a kdy jsem ztratil poslední naději na to, že literatura našeho století má ještě naději se o 68% zvýšil počet pacientů u očních lékařů, následně když bylo zveřejněno první video se v české republice zvýšil počet silně nahluchlých o 22%, netřeba povídat o tom, co se stalo, kdy Úlovky prorazily hranice a dostaly se do světa.
Co se týče mých vlastních pocitů, pojednávající o tom, jak obyčejná stránka z Facebooku odstartovala světovou kulturní revoluci a zapříčinila tak konec mnoha nadějných spisovatelů na Wattpadu, mohu říct jen svůj ubohý a nijak nevyýznamný, leč přesto stále plnohodnotný poznatek jak o jejich facebookovém počinu, tak i jejich cestě vstříc youtuberskému životu a to jen jedna, snad dvě vědy, dle mé následující nálady během psaní:
"Holky, jste kočky. Miluji vás!"
Yoruba Tarfah 32 let, havanský výrobce doutníků
ČTEŠ
Lži, polopravdy a krutá realita
FanficOna je milující On je černý Ona je vášnivá On je... ale do kelu, takto začíná více příběhů, než je v Německu běženců. Co zvolit nějaký sušší popis než tento, který o hlavním ději nevypovídá ani za mák. Vlastně takto nejen že začíná většina povídek z...