Bugün kasımın yirmialtisi saati hiç sorma gece çoktan ilerlemiş.karanlik o kadar inmiş ki her taraf zifiri.alabildigine soğuk yer yer buz tutmuş kaldırımlar.coktan dokmus yapraklarını ağaçlar.kendimi ise taniyamiyorum bu mevsimde usumenin ötesinde donmaya yüz tutardim.ama sanki göğsümde kaburgalarimin altında bir ateş var.pompaliyor sıcaklığı dışa doğru.tenim tenime degse yer yer yanma oluşuyor sanki.sessizligim ise çabası bagirasim var ama suskunum.an geçtikçe suskunluğunu m dahada artarak devam ediyor.kacmak firar etmek istiyorum bu yalnızlıktan inadına sanki bana mahkum gibiler.sanki ruhuna işlemişler bırakmaya gönülleri yok.zaten bu aralar sadık iki dostum var biri yalnızlık diğeri cigaram.icime oksijenden çok duman giriyor.yatagim yastigim her tarafim duman.zaten hayatımda bir dumandan ibaret değil mi neyin kafasını yaşıyorum ki.ustune alınma sakin hayatima en son giren ve en son çıkan da sensin.bundan başkada bir anlam tasimiyorsun.simdi benden çok çok şey götürdügunu sanıyorsun ya yaniliyorsun.sen bir tek seni ve sana dair hirslarini götürdün .sen inadını Götürdün.sen gozlerindeki deliliği yabancılığı Götürdün.sevgiye dair birşey goturmedin zaten yoklardi.sen kendinle ucuz gururunu benimseyemedigim huzursuzluğunu Götürdün.sen zaten olmayacak hayallerini düşlerini Götürdün .girdin bir şeytanca bir oyuna ve sonunu getiremediğin oynunu Götürdün.simdi seni yüreğinle ruhunla vicdanınla ve herseyinle başbaşa bırakıyor ve hayatından çıkıyorum.al kaprislerin oyunların hileleri n ve sana dair cirkinliklerin al senin olsun.benim dünyam bana yeter.uzaaaâkkkklara git gozumun gormeyeci kadar uzaklara......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZLIK
PoetryBen hayatta ne acı keder cektiysem hepsi bana tapulu.kimsenin bir hatası bir kabahati yok seçimler bana ait.o yüzden yok kimseye sitemim yok zerzenisim.insan kendi seçimleri yüzünden çekiyorsa katlanır başkası sebep olmuşsa kinlenir.kin nefrete hiç...