"Gerarde," ozvalo se sotva slyšitelné zašeptání. Ten hlas zněl tak ztrápeně, že se skoro zdálo, že samotné mluvení mu způsobuje bolest. Gerardova ramene se dotkla ledová ruka. S trhnutím se otočil, ale za ním nic nebylo.
"Co jsi udělal s Frankem?" vykřikl do prázdna. Místo odpovědi zaslechl jenom přidušený smích, z kterého mu po zádech přeběhl mráz. Na zátylku ucítil něčí dech.
"Najdi si ho," poradil mu ten hlas se zasyčením a prudce to Gerarda postrčilo přímo proti zdi. Místo toho, aby do ní vrazil, jak čekal, proletěl skrz omítku i jednotlivé cihly. Do tmy. Do nekonečna.
*o hodinu dříve*
Gerard si do úst pomalu vsune cigaretu, zacvaká zapalovačem a s úlevou potáhne do plic těžký kouř.
"Fakt bys toho měl nechat," zaslechne nespokojený hlas hned za sebou. Otočí se a s širokým úsměvem vyfoukne kouř přímo do Mikeyho nespokojeného obličeje.
"Já vím. Ale nic mi není a..."
"Fajn, fajn. Nic neříkám," protře si Mikey oči - přece jenom už je pozdě v noci a on dlouho nespal. To poslední o co teď stojí, je poslouchat jak se Gerard vykecává. Jako by to jeho tělo ještě chtělo potvrdit, dlouze zazívá.
"Už skoro jedeme domů," oznámí mu Gerard a vymění si krátký úsměv, z kterého Mikey přece jenom trochu znejistí.
"Už se nemůžeš dočkat, co?"
"Znáš mě," zasměje se a ukáže směrem dovnitř, "Ray upadl do bezvědomí, nebo co?"
Místo odpovědi téměř okamžitě přijde tiché zachrápání a Mikey se musí snažit, aby se nezačal nahlas smát a nevzbudil ho. Ve dveřích se objeví Frankův obličej, zkoumavě očima přeběhne z Gerarda na Mikeyho a zase zpátky.
"Chtěl jsem se jít projít, nechcete někdo jít se mnou?" zastrčí ruce do kapes a opře se o stěnu za sebou.
"Asi si půjdu lehnout," zazívá Mikey znovu, "dobrou noc." Protáhne se kolem Franka dozadu.
"Tobě taky," odpoví mu Frank, ale očima dál sleduje Gerarda. Zrovna típnul cigaretu a začal se protahovat.
"Půjdu s tebou, trochu si protáhnout nohy."
Když vyjdou ven, ulice jsou úplně prázdné. Frank si okamžitě začne mnout ruce a poskakovat na místě, aby se zahřál.
"Sakra, to je ale kosa," mumlá nespokojeně. Gerard se mu přece jenom musí smát.
"Snad se nechceš vrátit?" provokuje. Frank jen obrátí oči k nebi a zakření se na něj - v tu samou chvíli ale oba zaslechnou nějaký hluk. Zní to jako nějaké zvíře uvězněné někde pod spadlým plotem a snažící se odtam vymanit. Nejistě se na sebe otočí a vymění si krátký pohled, než vkročí do uličky odkud ten zvuk vychází.
"Odkud se to ozývá?" povzdechne si Frank a rukama se snaží dostat se co nejvíc mezi haranpádí kolem sebe. Gerard trochu zaváhá, ale potom mu začne rychle pomáhat.
"Nemám tušení."
"Určitě je to nějaký pes," vzhlédne Frank a kousne se do rtu. Jestli to je pes, jen tak odsud neodejde, dokud mu nepomůže se odtud dostat.
"Zkusím kouknout do těch popelnic," napadne Gerarda a o zem zařincí těžké kovové víko. V příštím okamžiku zaslechne Franka zaúpět a trhne sebou směrem, odkud přichází jeho hlas. Jenže Frank nikde.
"Frankie?" zavolá nejistě a začne se rozhlížet všude kolem. Jestli si z něj ten idiot dělá srandu, asi ho roztrhne. Jen co ho najde a bude se moct uklidnit. "Franku?!"
"Gerarde," ozve se sotva slyšitelně...
***
Doufám, že se úvodní díl líbil, dejte vědět, co si myslíte a jestli stojíte o pokračování :) jinak ještě to tady napíšu jednou - jde o překlad od SeizeTheButt (už jsem od ní překládala The Mortician's Daughter - FF o BVB). Chystala jsem se na překlad What If It Never Happened? celkem dlouho a konečně jsem se k tomu dokopala, takže doufám, že všechno dobře půjde :D
Btw, příběh byl napsán v roce 2012, když ještě byli My Chem spolu ;)
Enjoy it, Lullaby007
ČTEŠ
What If It Never Happened? [MCRFFCZ]
FanfictionCo kdyby nikdy nebylo žádné My Chemical Romance? Jací by byli její členové dnes? Gerard se ocitá v realitě, kde o téhle skupině nikdy nikdo neslyšel - dokonce ani její členové, aby našel Franka. Jenže všechno co znal a věděl je úplně jinak - žije v...