Z POHLEDU KIM:
Když jsem už byli zbalení a všechno jsme si pobrali , tak jsme vyrazili k našemu Range Roveru a dali všechny naše zavazadla do auta.Já jsem se ještě stihla rozloučit s mýma kámoškama. Moje nejlepší kámoška od školky se jmenuje Miley (20) vždycky se na ní můžu spolehnout a ona na mě.Jasně že to nešlo bez slz ,ale to mi bylo celkem jedno.Za chvíly na mě mamka volala z auta, že už musíme vyrazit.Mamka byla nemocná a Miley mi byla oporou VŽDYCKY! Co teď budu dělat v takovým velkým městě bez ní? Vůbec si to neumím představit.Tak jsem jí ještě obejmula a zašeptala jí do ucha že si budem volat přez skype a že jí napíšu když dojedem.Mamka už ztrácela trpělivost a já cítila že mamka zachvíly vybuchne radši jsem už nastoupila a z otevřenýho okna jsem ještě zamávala a poslala vzdušnou pusu. Když jsme zajeli do zatáčky tak jsem si pořádně sedla a zapla si pás. A samozřejmě jsem si dala špunty do uší.Málem jsem usla když mě v tom snění vzbudila mamka a šeptala mi abych se vzbudila, že jsme na letišti.
V LETADLE:
Moc jsme s mamkou letadlem nelítali tak pokaždé když jsme do něho vlezla tak se mi udělalo chvilkově špatně.Sedla jsem si na svoje místo a mamka si sedla vedle mě k oknu.Za mnou byla jedna maminka .která nezvládala svoje děti .Jedno krásně spinkalo , ale to druhý malej kluk mi pořád kopal do sedadla. Jsem tolerantní , ale asi za půl hoďky když jsem viděla jak ten klučina jde na záchod jsem šla za ním a zastavila ho. Bylo mu kolem 6 let a byl hrozně hiperaktivní. Když jsem ho zastavila tak se na mě otočil a koukal se na mě vražedným pohledem . Já jsem to ignorovala a říkám mu ať se chová normálně a mamky ať si váží že vím co říkám . U toho proslovu mi ukáplo pár slz , protože jsem si vzpoměla na mamky nemoc.A šla jsem si sednout zpátky a mamku jsem obejmula . Ona se mě ptala rozespalá co se dějě a já jsem jí jen odpověděla " MÁM TĚ RÁDA MAMINKO! " ona mi odpověděla že taky a zavřela oči a šla pokračovat ve spánku. Já už jsem si myslela že taky dokončím to co jsem v autě začala , ale byla jsem na omylu, protože mě zase někdo vyrušil už jsem se chtěla ohnat ,ale v tom jsem zahlídla paní která seděla za mnou a omlouvala se. Já jsem jí odpověděla že to nevadí , že se stejně už musim budit nebo v LA nic nenaspim . Ona se jen usmála a povídá mi. "Děkuju že ste mímu synovi něco řekla , jsem na ně sama a on se ze záchoda vrátil jako vyměněný" . Já jsem jí odpověděla že nemá zač se slovama"byla to hračka každý si má vážit svý mamky" a vrátila jsem jí usměv ona ještě jednou poděkovala a šla si sednout na svý místo ,protože už hlásili přistání .
V NOVÉM DOMĚ:
Tak a jsme tu řekla jsem přez celý dům. Nebyla to cize velká vila , ale nám dvěma to stačí.Já jsem nechala kufry v před síni a vyběhla jsem schody kde byl můj pokoj. Jediný co jsem zakřičela bylo "WOOW"! To jediný jsem z pusy vypustila.Mamka si šla ohlídnout kuchyň a šla do lednice kde nic nebylo a proto na mě volala jestli s ní nechci jet do kráme , že aspoň ohlídnem okolí.Tak jsem jí odpověděla že jo a rychle jsem napsala Miley že jsem tu a teď jedem něco koupit , že si večer zavoláme.Nastoupila jsem s mamkou do auta a jeli směrem ke krámu.
V KRÁMĚ:
Mamka zaparkovala na parkovišti a vylezli jsme. Já jsem se rozhlídla a všude byli nějaký kluci já jsem se chtěla probrat uličkama , aby mě nezahlídli.Vešli jsme do krámu a mamka vytáhla z kapsy velký papírek s nákupem já jsem jen přetočila očima a následovala ji . Nechci se přece ztratit usmála jsem se pro sebe.Když jsme už dávali poslední vec do košíku z našeho seznamu tak jsme šli k pokladně a mě začal pípat mobil.Byla to SMS od Miley.
Psala : Jasně že jo zlato.. už jsem myslela že si na mě tím přesunem zapoměla:D Nezapomeň si tam někoho vyhlídnout a Alex se už na tebe ptá-__- Tak se teším na večer:*
Pac a Pusu Miley :*
Když jsem si to přečetla tak jsem se nahlas zasmála a zároveň nadzvedla obočí.Alex je můj EX , podvedl mě s kámoškou ... teda byla kámoška ..Já jsem se to dozvěděla až po měsíci. Byla jsem vytočená ana dně zároveň hned jsem mu dala konec a on si to uvědomil až teď? Ať se de bodnout!
S mamkou jsme zaplatili a šli jsme s taškama do auta.Když jsme šli tak na mě jedni kluci pískali . Já jsem se ohlídla a viděla jsem jak jeden kluk dává tomu jak na mě pískal pohlavek jen jsem se smála a šla dál.
DOMA:
Doma jsem si vybalila a šla ven , protože tam bylo hezky. Vzala jsem si kolečkový brusle a vyrazila jsem. Cestou jsem omylem narazila do jednoho kluka.Honem jsem se omluvila , ale on byl rychlejší a zbýral mě ze země. V tom jsme se jenom smáli. Podal mi ruku a říkal "Ahoj já jsem Fred Wilthon a ty? " JÁ: "Ahoj já jsem Kim Brouwnová a promiň jsem nešika" On mi dal ještě kontakt a vzájemně jsme si předali facebook. On bydlel kousek ode mě, tak jsme šli stejnou cestou. Potom jsme si zamávali a šli k sobě domů. Já jsem přišla domů a hned jsem všechno mamce řekla.Najednou mi zvonil mobil ....
Kdo to bude? A jak to dopadne?
To bude v další části :) Děkuju za reads a chci se zeptat jestli mám pokračovat:)
Mám vás ráda:3