Pri Teto myšlence jsem překroutila Oči odběhla jsem dělat koupelny, kde jsem si udělala celkově ranní higienu ...
Z pohledu KIM:
Mamka už na mě v autě čekala tak jsem šla za ní.Nastoupila jsem do našeho a auta a ještě jsem se ohlídla zpátky na náš dům.Ikdyž už je to poněkolikátý co nastupuju do jiné školy tak,ale pořád mám trému jak mě vezmou .Moje jediný plus je to že mám pěknou postavu a Velký sebevědomí.
Mamka nastartovala a vyjeli jsme.
PŘED ŠKOLOU:
"Táák jsme tady" řekla mamka a mě se v tý době zastavilo srdce."Tak běž beruško,neboj ty to zvládneš ano?"
Jenom jsem kývla na souhla a spolka jsem sliny.Vyšla jsem z auta a zamávala mamce,která odjížděla.KIM NEBOJ TO ZVLÁDNEŠ! Už si to dělala tolikrát tak běž do tý školy a ukaž jim kdo je Kim Brouwnová!. Říkalo mi svědomí.
Chvíly jsem bloudila po škole a nevěděla jsem pořád kde to jsem.Byla tak obrovská a já se tu nevyznám.Najednou jsem uslišela něčí hlas jak na mě za zády volá.Otočila jsem se a viděla jsem Freda.Hrozně se mi ulevilo že už tu nebudu bloudit a že mi to tady aspoň ukáže.
Já:"Ahoj Frede! Jaako nazavolanou,Bloudim tu už asi půl hodiny a pořád nemůžu najít ředitelnu."
Fredo:"Ahoj!Neboj ukážu ti jí,Pojď!"
Vzal mě za ruku a vedl.Zachvíly jsme byli u černých dveří.Jemně jsem zaťukala a vešla dál.
Ředitel: "ÁÁÁ Paní Brownová.Jsem rád že vás vidím."
Já: "No ano nebyla by jsem tu kdyby jsem nepotkala Freda. Je to tu obrovské"
Ředitel: "Dobře" "Frede? Ukážeš to tu slečně Brouwnový ano?" usmál se.
Fred : " Jasně že jo"
Ředitel: "Dobrá.Kim tady máš knihy a rozvrh hodin .Kdyby něco tak stačí přijít"
Kývla jsem a vyšla i s Fredem na chodbu.Chvíly jsme si povídali a šli jsme do třídy.Měli jsme Češtinu a já tam jen tak seděla vedle nějaký holky.Zachvíly se ozvala.
HOLKA: "Ahoj já jsem Molly.Ty si Kim že ano?" Usmívala se.
Já :"Ano jsem" A usměv jsem jí vrátila.
Povídali jsme si až nám do toho skočil hlas.
Učitelka: "Táákže neruším vás náhodou?"
Já: "Popravdě řečeno ano" Ironicky jsem se usmála.
Učitelka: "Jo Kim Brouwnová že?"
Já : "Jo kdo jiný" Překroutila jsem očima.
Chtěla ještě něco říct ale vztoupilo jí do toho zvonění.Já jsem se jen smála a šla s Molly na chodbu si vzít věci na jinou hodinu.
......................................................................................................................................................................................................................................................
.
.
.
Poslední hodina byla vážně hrozně nudná .Málem jsem usla a očekávala zvonění.Když už konečně zazvonilo tak jsem si sebrala věci a šla do skřínky.Vyšla jsem ven a stál tam Fred snějakýma klukama.Byli to stejný kluci jako u toho PenyMarketu.Překroutila jsem očima a nevěřícně jsem se usmála.Uslišela jsem pískot tak jsem se otočila.Pískal na mě Fred a dělal rukama gesto jako pojď jsem.
Tak jsem šla.Fredo mě obejmul a já jen stála v šoku.Někoho ti musím představit Řekl.Tohle je Lil tohle je Justin.
Podala jsem jim ruku aoni na mě blbě koukali jako že co to děám a radši mě obejmuli.Všichni jsme se začali hrozně smát a šli jsme domů.Zvonil mi mobil a tak jsem to vzala.
"ANO MAMKO?"
"Nechceš abych pro tebe přijela?" řekla.
"Ne to je dobrý už jdu pěšky" usmála jsem se a típla to.
"Tak ahoj kim" řekl mi Fred a obejmul mě.
Já jsem mu objetí opětovala a šla k domu.
Je krátká ,ale dělala jsem jí na mobilu:) doufám že se vám líbí:))
Mám vás ráda:)