V minulém díle:
"Tak ahoj KIm " řekl mi Fredo a obejmul mě.
Já jsem mu objetí opětovala a šla k domu.
DOMA:
Když jsem přišla tak první co bylo jsem se svalila na postel v mém pokoji a zapnula si notebook.Koukla jsem se na Twitter a na Facebook.Překroutila jsem očima,protože jsem měla přez 50 upozornění a 6 žádostí.První jsem se koukla na upozornění.(samozřejmě tam byli samý žádosti k hrám -_- ) Potom jsem se koukla na žádosti.Nemohla jsem uvěřit mým očím.Byla tam žádost od Freda a od těch jeho dvou kamarádů.(Lil a Justin).Samozřejmě jsem jim žádost přijala a hned mi od někoho přišla zpráva.
FRED:Čau Broučku:*
JÁ:No ahoj:*
FRED:Víš no je dneska uvítací párty příjdeš?:3 prosíím!^^
JÁ:To víš že jo:)*Budu tam v 11pa:*
FRED:Okey :* vem si plavky;)) zatím!:)
Než jsem mu stačila odpovědět tak už tam nebyl.
"SAKRA VŽDYŤ JÁ NEVIM KAM JÍT!" zakřičela jsem přez celej baráka a mamka zamnou rychle běžela.
MAMKA:"Co se děje?!"
JÁ: "No já ..promiň""to jsem nechtěla tě vylekat" "Mamí?!" Smála jsem se ,protože v rce držela ruličku toaletního papíru.:D
MAMKA:"No co je?!Vyrušila si mě v cíly" Zasmála se a já jsem se začala dusit smíchem.
Chtěla jsem jít na FB ,aby jsem se zeptala kam mám vůbec jít,ale lkdyž jsem se přihlásila tak mi ihned blikla zpráva.Koukla jsem na ní a málem jsem spadla z postele,byla od Lila...Měla jsem ještě větší záchvat smíchu.."On mi napsal adresu!"Řekla jsem spolu se smíchem."Ale jak to věděl?!" Prolítlo mi hlavou.
ON:Ahoj ahoj:D On na to určitě zapoměl že jo?:D-_- takže je to na Oxford street 69B (vymyšlená!:D)
JÁ:Ahoj! Páni jak to víš?!:D a děkuju ;)
ON:Intuice;) Zatim:)
JÁ:Zatim:))
Běžela jsem ke skříni a vybrala si.Černý šaty s modrýma botama a modrou taštičkou.Mohla jsem už jít.Ještě jsem si vzala Americké plavky a šla jsem.(moje nejoblíbenější)
NA PÁRTY:
FRED: "Čau!KIM!"
JÁ:"Ahoj,tak jsem tady"
Párty už byla v proudu a byla už dobrá atmosféra.Prostě to tam už žilo.Bylo to tam obrovský,ale ještě jsem nevěděla u koho jsme...Věděla jsem jenom to že jsme na párty to bylo všechno.
JÁ:"Prosim tě,u koho to jsme?"
FRED:"U Lila.Máš ty plavky?" Pousmál se.
JÁ:"Páni má to tu opravdu velké.A jasně že jo.Bude se plavat?"Nedivila bych se kdybych vypadala jako malý dítě v hračkářství,ale tam to byla opravdu jako v paláci.
Poté jsme šli plavat a potkala jsem tam nějaký známí tváře.Byl tam i Justin.Fred se tam pořád s nějakou cucal.On byl z nás všech asi nejvíc napitej.SJustinem jsem si sedla.Ikdyž jsem s ním nikdy tak nějak nemluvila ,tak jsem mu prostě věřila a svěřila jsem se mu se vším.On má krásný život...Teda vylíčil mi ho krásně.Ale pokaždý když jsem narazila jestli má vztah tak z toho nějak vycouval.Připadala jsem si jak kdybych ho znala už dlouho,ale nadruhou stranu mi něco pořád tajil.Pořád jsem si v duchu říkala--->"On je Gay?! Nebo co se kurva stalo?!"Samozřejmě že jsem si to nříkala jen v mí hlavě,ale i tak! Po párty jsme šli radši všichni pěšky,protože každý se napil něčeho a nechceme to radši ani pokoušet.Fred ani nemohl chodit,vedli jsme ho s Justinem za ramena ..asi 3* se nám po cestě Fred poblil a nebo si lehnul na zem,samozřejmě jsme všichni řvali na lidi okolo,ale co..cítila jsem se konečně po dlouhý době dobřě a v klidu.
DALŠÍ DEN:
Byla sobota a já jsem se probudila v 1 hodinu odpoledne.Vzbudila jsem se na šílenou bolest hlavy a kručení v břiše.Koukla jsem se na stůl a co tam nevidím.
"Já tě fakt miluju" Zařvala jsem!
Koho Kim miluje?Co se stane?Kdo je u ní?
bude V dalším díle :)