5)OOhh :33

82 3 2
                                    

Táto Část Bude pro zamilovanější TIPY: 3! pálená Tyto casti já miluju: 3

Zařvala JSEM "ja te fakt Miluju"

Myslela JSEM ZE JSEM řvala na mamku, pivo Vesel se dveri Justin.

JÁ: "Ježiši promiň" Smála JSEM SE 

ON: "Ne dobrý bylo to hezký, aby slyšet i kdyz se nebylo na mně" Udělal Popy tvář.

JÁ: "Jo bylo, aby na mamku, pivo co se nevadí.Co út Delas"

ON: "Noo nemohl JSEM dojít Domů Tak JSEM Usnul na trávníku u VÁS PŘED barákem" 

JÁ: "?! Co ze si" Smála JSEM SE.

ON: "No slyšela si" "nesměj se mi!" Začal o sobě smát sobě mnou.

Ten kluk se mi líbí! : D

JÁ: "Ale co Delas Tady"

ON: "No tvoje mamka sla do práce Tak MĚ vzbudila řekla na si jdu lehnout k Vam dělat obýváku" 

JÁ: "tak to jo" roztomilé JSEM SE usmála. "Máš hlad?"

ON: "No Docela jo"

JÁ: "Tak já o sobě jdu oblíknout ty bez Dolů počkej, potom půjdu Něco uvařit"

On jenom přikývnul šel.Čekala JSEM AZ zavře dveře vstala JSEM z postele SLA ke skříni.Vzala si oblečení naklusala do koupelny.Úplně JSEM zapoměla ZE JE dole Justin byla JSEM jsem sprše asi Půl hodiny.Po Půl hodině přišel na Horu Justin se Vesel se koupelny.Zamnou sobě nekdo začal smát já si hned vzpomenula Na Jusse.Byla JSEM tam jenom v ručníků na na me Kouka. Začala JSEM SE červenat strčila ho dělat ramene, ABY pochopil ze je tu nevhod. On jenom překroutil očima Šel zpátky do kuchyně.Namalovala JSEM SE bleskově JSEM běžela Dolů po schodech.Na posledním schodu JSEM zakopla. Rozplácla JSEM SE na zem.Juss MĚ zvednul usmíval se.Neodolala JSEM jeho úsměvů políbila ho.Jak MĚ muze přitahovat kluk, kterýho ZNAM Jen Dva dny na JSEM SE sním První den Jen pozdravila.On spolupracoval.Z Krátkého polibku sobě Stal vášnivý. Cítila JSEM Jak na mě chce.Usmála JSEM sobě mu na rty a odtrhla Ho.

JÁ: "Jdu Něco uvařit"

Na chvíly jen tak Stal. Asi was v soku z Toho. Was Tak roztomilej.Tak nevinnej.Po chvíly sobě oklepal začal o sobě mnou komunikovat.

ON: "Ne nemusíš Už tu mame snídani" Zaculil sobě.

JÁ: "? COOO ty si vařil" Začala JSEM SE smát.

Na překroutil očima a nevidržel se smal sobě semnou.

ON: "Ne Objednal JSEM snidani!"

Dojedli JSEM Justinovi nekdo volal.No moc se mi do nelíbilo.Justin was v. klidu, pivo deset druhý na Nej křičel.Jenom na típnul se Sel o sobě rozloučit.Objala JSEM hou doprovodila JSEM ho Kousek od Domu.

Potom JSEM SLA zpátky Domů Vzala si mobil nějakou Tasku prez rameno.Potom JSEM si vzala Klíče od auta Jela JSEM K směru dělat máminý Prace.

V praci U MAMKY:

Mamka pracuje žako Právnická, takže JE Škoro porad pryč.Mě na Ani nevadí. Mam volnou výchovu.

Čekala JSEM na mamku AZ od Ní vypadnou zákazníci.Chodí k Ní Sami Kundy!. Jsou k SAMI Mladí kluci, uplně JI závidím. Mamka zachvíli přišla Spolu JSME SLI na oběd.Po obědě SLA mamka zas dělat práce já Jela domů.Sedla JSEM si PŘED televizi strávila celej den PŘED televizí s popcornem.

Ráno:

Ráno JSEM SE vzbudila Na budík.Ten Zvuk nenavidim! Dala JSEM si tam mojí oblíbenou písničku, pivo ted uz jí to nemuzu Ani sliset!.

Oblíkla JSEM si legíny tílko PRESTO svetřík, ktery JSEM si hodila jen tak prez Sebe nezapínala JSEM si ho.

Celej Týden was nudnej JEN JSEM porad chodila dělat školy PAK Zase Domu UZ JSEM TOHO mela plny Zuby Ani JSEM neviděla Freda Ani Jusse.

V Pátek večer nekdo zaklepal na dveře.Byla tammalá holčička. Ptala JSEM SE co tu dela a JAK SE jmenuje.

Holčička: "Ahoj SES Kim"

JÁ: "Ahoj ano JSEM odkud MĚ Znáš Jak o sobě jmenuješ"

ONA: "Posílámě ZA tebou Justin JSEM Jazzy MÁM Tě vzít Sebou" Celou dobu o sobě usmívala.

JÁ: "Tak pojd dělat vnitř já o sobě oblíknu půjdu s tebou" Úsměv JSEM jí to vrátila.

Ona jenom kývla sla dělat vnitř.

Oblíkla JSEM SE Jazzy MĚ vedla.Došli JSME PŘED velikou Vilu.

"Tak co by TADY Stůj" řekla mi Jazzy já jí to poslechla.

Ze zádu na me Skočil Justin.Myslela JSEM, ze Ho zabiju!.

"Vis Jak JSEM SE lekla!"

On:. "Ano vim a proto JSEM aby udělal."

JÁ: "Proc JSEM Tady"

ON: "pojd"

Vzal mě ZA RUKU SLI JSME Primo to tý Velký vily.Objal mi já porad nechápala.Potom mi dal pusu já JSEM byla v soku. (ON ME Liba?!) Porad bylo v. MIM svědomím.

Jooo Už JSEM, aby pochopila já JSEM Blesku! ... Kousek od Nás byla zahrádka s bazénem au bazánu byla připravená deka s jídlem plavkama.On fakt myslí na vsechno.

On: "táák, já JSEM spal u tebe Tak ted JE rady na tebe" udelal Popy tvář Jakoby chtel neco vic.

Přišlo mi to hrozně roztomilý, pivo ja ho Škoro neznala.

JÁ: "Ok, pivo o nic sobě nebudeš snažit ok"

ON: "Jo!" Už Trošku naštvaneji, já se ignorovala.

Celej večer proběhl úžasně.On JE Vazne nejlepší.Držel MĚ celý večer v obeti a jenom JSME SE porad líbali. "MILUJU HO?" -> Nevim jestli JE na možný .. DYT ho ZNAM jenom 9 dní Oo .. pivo přijde mi ze Ho ZNAM celý život.

Usli JSME já o sobě probudila v jeho náručí pod dekou u bazénu.Políbila JSEM ho na čelo obíkala JSEM SE. Na sobě pochvíly probudil já Už JSEM byla oblíklá.Justin MĚ svezl Domů já mu dala jeste pusu na Ličko. Celý den JSEM přemýšlela co vlastně k Nemu cítím.

Příjde mi ze ho doopravdy miluju, pivo nevěděla JSEM na Presne. Psali JSME si na facebooku na Dal na Instagram fotku Jak spim!.

"TAK TO SI dela prdel!" Zařvala JSEM.

Ale hned JSEM SE tomju začala smát. S mamkou JSME si udělali pěkný večer SLI JSME OBE DVE odplivl. Ve 3 Ráno mi nekdo hazel dělat okna kamínky.Byla JSEM Celá bez Sebe. Bála JSEM se.Šla JSEM k oknu anemohla JSEM SE divit.

Co tu děláá?!!

KDO tam je? Co o sobě Deje? ---> V dalším DILE :)

Doufám ZE SE líbila :): 3 MAM VAS ráda: *

Láska nebo nenávist na první pohled?! (with Justin Bieber )Where stories live. Discover now