2.část (láska) <3

98 4 0
                                    

Najednou mi zvonil mobil...

Mě se rozsvítili oči, že to bude Fred.(ano znám ho jen dvě hodiny ,ale je hodný a tak přitažlivý).Vzala jsem to a ani se nepodívala kdo mi to vlastně volá.

: "Ahoj"  

Takovým stylem ,že bych na něj hned teď skočila i přes ten mobil,ale když jsem slyšela kdo mi odpovídá tak jsem se začala červenat a smát se.

V TELEFONU:

Známí hlas mi hned odpověděl...

HLAS: "No Kim!! Ty mi něco tajíš a ahoj."

Na druhým konci se někdo začal smát a mě došlo že je to Miley.

: "Promiň Miley čekala jsem někoho jinýho" 

MILEY: "No tak promiň že ti volám.Ty jo to je fofr,to už ses sněkym seznámila jo?"

JÁ:"No ono se to stalo tak nějak samo,vážně jsem to neplánovala" . Smála jsem se a pokračovala ve vysvětlení

"Já ho potkala a ..." Řekla jsem jí celý můj příběh .Miley někam pospíchala tak mě zastavila.

MILEY:"Počkej!Počkej! Je toho nějak moc ne? " Smála se."Já jsem ti hlavně volala kvůli tomu, aby si mě večer nehledala na skypu Jedeme na celý týden s rodiči pryč."

JÁ:"Tak jo děkuju že si zavolala .Ráda jsem tě slyšela.""A užij te si to"

Miley měla bohaté rodiče a proto pořád někam jezdili.Hlavně kvůli rodičům a jejich práci.

Rozloučili jsme se a já si šla napustit horkou lázeň a potom jsem zalehla do postele. Už jsem usla,když mi zas někdo volal.Vzala jsem to a hned odsekla .

JÁ: "Doprdele tak co zase miley! Tady se chce spát! "

Na druhym konci jsem slyšela odpověď uškrcením hlasem.

HLAS:"Miley?Jéé promiň,ale nejde mi  usnout tak vykoukni prosím z okna"

Ani jsem nestihla odpověďet a típnul to.Byla jsem celá strachy bez sebe.Tak jsem vztala v pižamu jsem odběhla k oknu .Vůbec jsem nevěděla kdo to je a tak jsem si sebou vzala hřeben kdyby náhodou.(Byla to první věc co mi přišla pod ruku) V tom jsem viděla ve vedlejším baráku jak jim tam bliká světlo. Tep se mi zrychlil a krev se mi šířila do hlavy.Vzala jsem poslední odvahu a podívala se ještě jednou a v tom baráku byl Fred stejně jako já v pižamu. "ooh!!Jak je roztomilej! " Zasmála jsem se při tý myšlence.Přišla mi SMS od toho samého čísla .

FRED:Opravdu Miley nejsem :D Ale nemůžu spát musím na tebe pořád myslet!

          A promiň nechtěl jsem te vzbudit.

JÁ:Promiň:D Já jsem usla,ale i tam si byl ty!

FRED: Vážě?A nechceš jít před barák?

JÁ:Mám lepší nápad.

FRED:Jaký?

JÁ: Pojď ke mě, ale nezvoň, Mamka spí. Udělám čokoládu.Čekám tě.

FRED:Opravdu? Dobrý nápad.Za chvíly jsem tam.

Potom jsem rychle seběhla scody a namířila jsem si to rovnou do kuchyně.Připravovala jsem čokoládu a už jsem ani nedoufala.Zachvíli někdo ťukal a já jsem byla celá bez sebe.Běžela jsem ke dveřim a po cestě jsem se ještě upravovala a pak mi došlo že jsem ještě v pižamu. Jenom jsem mávla rukou a zasmála se. Když jsem otevřela dveře tak tam stál s otevřenou náručí, čekal až mu do ní skočím .AnI jsem neváhala a skočila jsem mu do ní.Pustila jsem ho dál.Vypadal tak roztomile, měl všude rozházaný vlasy a ktonmu ty jeho krásný oči."Hned ho pojeb Kim" Se mi ozvala mysl a já se jen začala tiše smát.Dali jsme si čokoládu a povídali si.Najednou jsme narazili na rodinu a do toho se moc nehrnul.Vlastně ani já ne.Ale když se mě zeptal tak jsem mu vše řekla (Hrozně mu věřim) Začala jsem u táty.

"No táta mi umřel na zástavu srdceměl vysokou cukrovku,bylo mi 13 let.A máma má šílenou nemoc (rozbrečela jsem se) doktoři pořád nevědí co jí je." Utěšoval mě a začal tentokrát on . Úplně se mi zastavilo srdce když jsem to slyšela .

"Já jsem sirotek už rok .Začalo to tak že jsme jeli na můj turnaj ve fotballe , byl jsem v něm fakt dobrý a když jsme jeli tak na silnice byla nějaká honička dvou aut.Stříbrné Octavie a policie.Na křižovatce nás nabourali z boku.Byl jsem vzadu na sedadle a připravoval jsem se na zápas,ve předu byla mamka s díťetem v břiše a táta.Když nás nabourali tak to vzalo přední kapotu a neotevřeli se erbegy" (ukápla mu slza a já si toho všimla) pokračoval. "Táta byl na místě mrtvej,já jsem měl zlomenou nohu.Slyšel jsem mamku jak řvala že auto čoudí,vyběhl jsem a mamku jsem vytáhnul z auta .Potom jsem běžel pro tátu ,ale když jsem se otočil tak auto vybuchlo.Mamka nemohla dýchat měla PNEUMOTORAX (Proražená plíce).Ihned jsem volal 155 a když jsem do telefonoval tak jsem slyšel sirénu sanitky.Pořád se přibližovala a já jsem mluvil s mamkou.Když přijela sanitka ,tak nás naložili a potom si pamatuju jen pláč a smrt"Mamka umřela i s miminem" (rozbrečel se).

Já:"Pojď jsem"(A obejmula ho)

Pak jsme si koukali přesně do očí a já čekala až mi své rty nalepí na ty mé.On ani nečekal když viděl tu vzdálenost mezi nami a hned naší mezeru mezi námi přerušil.Nevadilo mi to.V tomto polibku bylo všechno Vášeň,láska a bolest.Rozloučili jsme se , protože už bylo 2 hodiny ráno a já si už konečně šla dopřád muj vysněný spánek.Druhý den mi zvonil budík a já jsem měla jít první den do nové školy.Při této myšlence jsem překroutila oči a odběhla jsem do koupelny, kde jsem si udělala celkově ranní higienu.

 Jaká bude nová škola? A koho Kim potká?? To se dozvíte v další části.:)

Jste úplně ÚŽASNÝ! :O Nečekala jsem že tu bude tolik reads:O a proto jsem sem dala další . Jen pro vás :* 

Mám vás ráda! :33 (Fredo ) ----> :3

Láska nebo nenávist na první pohled?! (with Justin Bieber )Where stories live. Discover now