Vampir Kızın Aşkı

1.1K 23 8
                                    

Ne !! Diye bağırışımla bütün ev hali başıma toplandı çünkü okuduğum şey beni hayrete düşürdü . Okuduğum şey vampirlerle alakalıydı aslında ben fazla vampirlere inanmazdım hatta sevmezdim çünkü bana saçma gelirdi ama bu bu güne kadardı çünkü az önce okuduğum şey vampirleri anlatıyordu. ve ben bu şeylerin çoğunu yapıyorum . Acaba ben vampir miyim ? diye soruyorum hala kendime . Ama saçmalıyorum galiba . Başım ağrıyor belkide yatmalıyım ... Sabah annem gelip : -Hey Aly uyan okula geç kalacaksın!!. -Anne git başımdan bugün okula gitmek istemiyorum . -Ahh Aly beni deli ediyorsun ben aşağıya iniyorum hadi gel seni bekliyoruz.! Uff okula gitmek istemiyorum . Aşırı sıkıcı !!. Dişlerimi fırçalamalıyım. Aşağıya indim ve -Hayır olamaz hayır hayır !!! Hey benim dişlerime ne oldu dişlerim köpek dişlerim aynı vampirler gibi !!! Anne ben ben vampirim !! dedim şaşkınlıkla ama bu nasıl olurdu .! -Aly okula geç kalacaksın şaçma sapan şeyler söylemeyi kes !. -Anne ben cid... -Aly kes sesini benim derdim bana yetiyor zaten . -Anne hergün yaptığın işler. dedim dalga geçerek. -Aly yürü kahvaltıya bir şey söylememiz gerekiyor. -Ne ne söyliyeceksiniz.?? - Aly bunu istemeyebilirsin ama derslerin çok kötü belki orada daha çok çalışırsın diye düşündük. -Anne hadi söyle artık !!! -Tamam şey s s sen bundan sonra bir yurtta kalacaksın. -Ne ! Hayır gitmem ben yurda falan saçmalamayın ya ne diyosunuz siz..! Dedim ve çantamı alarak çıktım evden .Dişler ben bu dişlerle ne yapacağım !!

Vampir Kızın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin