Yorum ve Vote'lerinizi eksik etmeyin .
Bu dişler gerçekten çok sinir bozucu ve büyükler.Çok korkuyorum nasıl çıktı bunlar ve ne yapacağım. Annemlerden gizlemek çok zor olacak. Bir cafe'ye gittim ve oturdum bir kahve istedim garson dişlerimi farketti bana tip tip bakıyordu en sonrda neden baktıgını anladım ve "Şey ben bu dişleri bi tiyatro oyunu için taktım çıkartmayı unutmuşum " dedim ve adam gülerek gitti. 2 dk sonra kahvem geldi adam hala bana bakıyordu bense ağzım kapalı teşekkür anlamında başımı salladım. Kahvemi içerken dişlerim fincana çarpıyoru .Tanrım ne sinir bozucu bir durum ne yapacım ve asıl soru nasıl vampir oldum ben!!.?
Akşam eve gittiğimde eşyalarım kapının önündeydi ne oluyo ya ????
"Anne bu eşyalar da ne kim gidiyor .?"
"Sen gidiyorsun"
"Ne ben mi .Ama hayır o yurda gitmek istemiyorum.Hem söz derslerimede çalışıcam.Anne lütfeen." Yalvararak anneme bakıyordum fakat cevap bile vermiyordu .Hadi ama ben ne yapıcam orda hayırrr.
Beni zorla arabaya bindirdiler.Üstelik bavulumuda onlar hazırlamış bari o işi ben yapsaydım.
4 saatlik uzun bir yolculuktan sonra sonunda geldik. Gerçekten çok iyi bir okula benziyordu ama ben hala gitmek istemiyorum.
Bana hemen odamı gösterdiler ,babam diğer işleri önceden halletmiş .
Havalı kızlar vardı ayrıca güzellerdi de .Gerçi bende fena sayılmazdım.
Odaya girdim iki kişlik yatak vardı ama odada başka kimse yoktu . Oda arkadaşımı gerçekten merak ediyorum.Sonuçta uzun süre beraber aynı odada kalıcaz.
Babamla vedalaştım ve gitti bende odanın kapısını kapatıp yatağa uzandım. Ve bir şey fark ettim dişler yoktu eski dişlerim geri dönmüştü bu harika yani vampir falan değilim .
Kapı açıldı içeri bir kız geldi hemen kalktım ve
-Merhaba, dedim
-Merhaba yeni oda arkadaşımsın galiba hoşgeldin .
-Evet , hoşbuldum dedim ve devam ettim.
-Şey ben bu yurdu pek bilmiyorum biraz anlatırmısın nasıl bir yer ?.!
-Fena değil işte arkadaş ortamına bağlı
- Nasıl yani ? diye sordum merakla
-Yani bazıları var sana güleryüz gösterip arkadan iş çevirirler bazıları iyidir yani iyi seçim yapman lazım .
-Peki senin arkadaş ortamın nasıl ?
-Bence kapatalım bu konuyu sen yerleş.
-Peki kapatalım o zaman.
dedim ve eşyalarımı yerleştirmeye başladım.
Yorum ve Votelerinizi unutmayın.
Esraunal57 'ye teşekkurler.