6. Bölüm

210 8 2
                                    

Yeni bölüm geldii .::) Umarım beğenirsinizz.Yorum ve Votes'larınızı eksik etmeyiin ::)<3

-Esra

--------

Sabah uyandığımda öyle bitkin hissediyordum ki hiç sıcacık yatağımdan kalkmak istemiyordum.Ama mecburum işte.

Kalktım ve hemen dolabıma gittim.Dün gece aklıma geldi .Garip ve korkunç ...

Kafamı çevirdiğimde Jasmin yoktu .

Bu saate nereye gittiki .? Onu daha yeni yeni tanımaya başlıyorum.Zaten buraya geleli daha 1 hafta oldu.

Üzerime birşeyler giydim ve kahvaltı yapmak için yemekhaneye indim. Bugün oldukça sakindi ve sanırım bu pek iyi bir şey değil.

Bir şeyler aldım ve boş bir masaya oturdum ve yemeye  başladım.Bu arada biri hızla yanıma oturdu.

Yavaşça kafamı çevirdim

Siktir.

O neden burda ?

O neden yanıma oturdu ?

Bay Vampir (!) . Evet ona Bay Vampir diyorum çünkü ismini bilmiyorum ve dün akşam gördüklerim hala aklımda.O da vampirmiydi ? Ben de mi vampirdim .?

Beni saçma soru ve düşüncelerimden dürtükleyerek ayırdı.

"Hey !! sana diyorum  . Duyma sorunun mu var ? "

"Ş-Şey ben dalmışım " dedim.Aferim Aly bide kekeledin çocuğun yanında HARİKA...

"Her neyse senle konuşmamız lazım "

"Benle ne konuşacaksınki ?.Ayrıca sen kimsin ? "

"Ben Matt .Seninle özel bir konu hakkında konuşacağım burda olmaz "

Neden burda olmuyormuş ki .Yoksa benide dövecek miydi ?Onu kavga ederken gördüm diye beni öldürmüydü ? Heyy !! Aly ne saçma sorular soruyorsun öyle.

"Katılıyorum saçma " dedi Matt ."Ne ?!? " dedim şaşkın bir şekilde bağırarak .Ya ben sesli mi düşündüm yoksa .

"Şey ya ben ıhm sen sesli düşündün. O yüzden yoksa nerden bilicemki düşündüklerini" dedi ve devam etti .

" Hadi ama Aly . Bitir artık şu kahvaltını .Bir şey konuşmamız lazım dedim sana " .

"Tamam bekle " dedim ve son lokmalarımıda ağzıma tıktım .Ardından ona döndüm .İçimde

hala bir korku vardı.

Ayağa kalktı ve onu takip etmem için işaret verdi.Bende yerimden kalkarak onu takip ettim.

Uzun koridorları yürü yürü bitmiyordu .Nereye gidiyorduk.İnsan bi söyler.Masadan kalktığımızdan beri tek kelime etmedi ve  arada arkasını dönüp gelip gelmediğimi kontrol ediyordu.

Sonunda bir kapının önünde durduk.

Anahtarla  kapıyı açtı .Tanrım .Yurttayız ve iki odası mı var ?

Ayrıca beni neden konuşmak için böyle bir yere getirdi. ?

İçeriye geçti ve geçmem için yol verdi .Bense içerde görmeyi tahmin bile edemiyeceğim kişiyi gördüm...

Yorum ve Votes'larınızı eksik etmeyinnn. Esraunal57

Vampir Kızın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin