5 . Bölüm

251 12 2
                                    

Selam !! :) Yeni bölüm geldi. Umarım begenirsiz.Okuyucu sayımız çok az ama umarız artar.Sizleri seviyoruzz <3 Yorum ve Votes'larınızı eksiltmeyin <3  -Esra

--------

Saati alıp yatağıma oturdum ve incelemeye başladım . Erkek saati oldugu belliydi ama burada ne işi vardıki . Neyse yarın Jasmin'e sorarım.Saati alıp dolabıma koydum.

Yatağıma yattım gözümü kapatır kapatmaz koridordaki o çocuk geldi aklıma aslında fena degildi yakışıklıydı.

Düşuncelerimi ağzımdaki daha doğrusu dişlerimdeki ağrı kesti. Çok kötü ağrıyor ben ne yapacağım bunlarla.Gerçekten vampir mi oluyorum , korkmaya başladım. Yataktan kalktım odalarda lavabo yoktu ki bu çok kötü bir şey . Gecenin bir yarısı yurtta tuvalet arayışına başlıyorsunuz.

Anahtarımı aldım ve odadan çıktım bu ikinci gecem bir ara şu  tuvalet yerlerini iyi ezberlemem lazım .

Koridorda ilerlerken bir odadadan sesler geliyordu . Kapısına yaklaştım kapı aralıktı .Ve bugun koridorda gördügüm çocuk ordaydı . Kavga eden oydu, bir ara yüzü bana döndü .Tanrım !!! Dişleri benimkiler gibi uzamıstı hatta benimkinden daha uzundu .Göz rengi ise neredeyse kıpkırmızıydı.

Bu sırada beni farkettiğinı anladım buraya doğru geliyordu . Korkudan altıma kaçırcaktım.  Siktir çok hızlı koşuyordu . Hemen bir yere girdim ve hemen kapıyı kapadım. Heyy ! Burası tuvalet tam yerine girmişim . Kızlar tuvaletine girmez herhalde . Diye düşünmemle bir kabinden erkek çıktı . Ne oluyo ya ! Çocuk bana ben ona tip tip bakışıyorduk . Acaba uyku sersemligiyle kızlar tuvaletine mi girdi. Ya da ben şu an erkekler tuvaletiydeyim . Hemen çıktım oradan .

Bay vampir  ortalıkta  yoktu peşimi bıraktı galiba . O gördüklerim bugun çok fazla heyecan ve korku yaşadım ayrıca hala gördüklerimin etkisindeydim ben de mi öyle olacağım yoksa .

Düncelerimden sıyrılıp kızlar tuvaletine girdim . Dişlerim hala fena halde acıyordu . Ne zaman bitecek bu agrı .Agrı kesici içsem geçermi acaba!!!

Tuvaletteki işimi  hallettiktem sonra odama gittim ve bu yorucu gunun ardından derin bir uykuya daldım.

Evett umarım begenirsinizzz. Yorum ve Votes'larınızı eksiltmeyiin <3

-E&D.   Esraunal57

Vampir Kızın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin