İçeri girdiğimde Jasmın 'i gördüm onun burada ne işi varki ?
Ben ne diyeceklerini düşünürken Matt odada olan iki yataktan birine sakince oturdu fakat bir türlü söze başlayamıyor kekeliyordu.Bu durum her nekadar ciddi olsada biraz komikti.Her neyse Jasmin Matt'in konuşamayacağını anlamış olacakki söze girdi
-Bak Aly sana birşey söleyeceğiz bunu bilmelisin
Ben her nekadar merak etsemde farkettirmeden
-Neymiş bakalım ? dedim
Daha sonra odada bir sessizlik oldu ve Matt ile Jasmin biribirlerine uzun bir şekilde bakıştılar.Daha sonra ise Jasmin Matt'e dönüp
-Hadi söyle bilmesi gerekiyor. dedi
Acaba neyi bilmem gerekiyordu ah tanrım hadi ama kalp krizinden gidecekmiş gibi oluyorum...
Ben meraklı meraklı bakarken Matt döndü ve
-Bak Aly biz vampiriz. dedi
Ben şok olmuş bir durumda ikisininde yüzüne bakarken Jasmin Matt'in dediklerini doğruladı ve
-Evet Aly vampirler gerçektir ve Matt ile ben vampiriz. Hatta sende .
Ben ise hiçbir şey söylemeden odadan çıktım.Odama doğru hızlıca yürürken kendi kendime.Kahretsin ben bundan 1 ay önce vampirlere inanmayıp onlarla dalga geçiyordum.Ben bunları söylerken hala Jasmin ve Matt'in konuşmalarını duyuyordum.Fakat onalrın seslerini duydukça daha hızlı yürüyordum odamın kapısına geldiğimde hemen içeri girip hızlıca kapıyı kapttım.Biraz ayakta bekledikten sonra yatağa oturdum ve düşünmeye başladım şu son günlerde olan olayları hatırladıkça tüylerim diken diken oluyordu. Ve ben bunları düşündükçe gittikçe terliyordum birden kapının açılmasıyla irkildim ve kendime geldim.İçeri gelen Jasmindi biraz önceki olaylar yaşamamış gibi davranıyordu sanki ama benimle konuşmuyordu.
-Benim vampir olduğumu nerden anladınız ?
-Matt geçen gece dişlerini görmüş.
-Peki . Sence iyi bir şeymi .Yani vampir olmam.
Gerçekten merak ediyorum.Bazen ne kadar yemek yesem bile canım hala bir şeyler çekiyordu acaba bu yüzdenmiydi ? Ben nasıl vampir oldum .Isırılmam gerekmezmiydi ?
-Hayır ailende varsa ısırılman gerekilmez.
-Ben sesli mi düşündüm ?
-Ahh hayır düşünce okuma yeteneğimiz var .
-Peki ya benim ?
-Seninde ama kullanabilmeyi öğrenmen lazım.Ben sana herşeyi öğreteceğim.
-Teşekkür ederim Jasmin .
dedim ve ona sarıldım.
YORUM VE VOTE UNUTMAYINN