4. Bölüm

282 10 2
                                    

Selam Yeni Bölüm geldi umarım beğenirsiniz. Yorum ve Votes'larınızı unutmayın <3

Esraunal57'teşekkürler benimle birlikte yazdığı için. <3

---

Biraz bekledim fakat içeriden hiç ses  gelmiyordu en iyisi biraz daha bekliyim.Eğer açmazsa görevliden bu odanın yedek anahtarını isteyeceğim...

-JASMİN'İN AĞZINDAN-

Aly'nin kapıya vurmasıyla irkildik hemen Matt'i saklamam lazım Tanrım nereye saklanacak, ben telaştan ne yapacağımı şaşırmışken Matt bana garip bir şekilde bakarak " Jasmin biz vampiriz camdan atlasam bir şey olmaz "

dedi.

Aslında haklıydı bir şey olmazdı ama böyle bir riski göze alamazdım.

"Hayır Olmaz Matt burası çok yüksek " dedim.

"Başka bir çözümün varmı Jasmin ? Ya ben camdan atlıyıp gidicem ya da Arkadaşına kapıyı açarsın bizi böyle görür , sen bilirsin " dedi ukala bir şekilde.

"İyi tamam Matt git hadi " dedim ve camdan atlayışını izledim cesur çocuk .Hey ne diyorum ben kapıyı açmam lazım.

Kapıyı açtığımda Aly karşımda meraklı ve sinirli bir şekilde duruyordu.

-ALY'NİN AĞZINDAN-

Yaklaşık 15 dakikadır bekliyorum ve anahtarı almaya gidecegim.

Tam gidecekken Jasmin kapıyı açtı Tanrım sonunda gerçekten çok sinirlendim.

"Hey Jasmin amacın ne acaba neden kapıyı açmıyorsun ve neden kilitliyorsun ? " dedim hesap sorar bir şekilde içeri girerken.

"Uyumak ve dinlenmek istedim Amy, ayrıca anahtarını almamış olman benim suçum deyil "

"Ben seninle olduğumuz için almadım anahtarı ama merak etme bir daha yanımdan ayırmam."

"İyi olur Aly, şimdi bu konuyu kapatalım uykum var uyumak istiyorum " dedi ve yatagına uzandı , bende uzatmak istemedim çünkü bende çok yorgunum .

Üstümü değiştirmek için kalktım ve dolabıma doğru ilerledim bu sırada bir şey farkettim , Jasmin'in yatağının yanında yerde bir saat vardı eğilip aldım. Bu erkek saati degil mi ?

Yorum ve Votes'larınızı unutmayınız <3

Vampir Kızın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin