Figyelmeztetés!

69 7 2
                                    


Kedves idegen!
Ez a napló Lakatos Lilla tulajdona! Úgyhogy, ha hozzád kerül, semmiképp ne olvass bele. Bár ha szeretnél kicsit közelebbről megismerni és megtudni, hogy igazából, mely személyek, a barátaim és lelki társaim, illetve ellenfeleim és vetélytársaim, akkor nem áll szándékomban megakadályozni olvasásodat. Biztos vagyok benne, hogy a könyvben magadra ismersz majd, mert néhány valós személy is megtalálható benne. :)



A napló tulajdonosa: Lakatos Lilla

Kor: 15

Hobbi: néptánc, szintetizátorozás

Osztály: 9/A

Beszélt nyelv: német, francia

Kedvenc tantárgy: irodalom, történelem, erkölcstan

Szakkörök: újságíró szakkör, angol szakkör, suli kar (suli zenekar)

Érdeklődési kör: népművészet, népzene, néptánc, modern zene (remixek), hangszerek, könyvírás, könyvek, újságírás

Kedvenc könyv: Szent Johanna Gimi

Magamról: Most ide valami nagyon menő szöveget kelljen, hogy írjak, de az az igazság, hogy én egyáltalán nem vagyok menő, így hát önmagamat adom, és azt jegyzem le ide, ami igazán én vagyok. Azaz sem menő, sem népszerű. Én inkább az utolsó padban megbúvó, szótlan típus vagyok, akit mindenki lenéz és kicsúfol. Csak azért mert kitűnő tanuló vagyok, még egyáltalán nem kéne stréber, lúzer és egyéb sértő szavakkal illetni. Az igazság az, hogy hiába van az embernek barátja, haverja, ha az nincs ott a kellő pillanatban, hogy felhúzza a másikat a szakadékból és kisegítse a bajból. Mert az igaz barátság erről szól, nem pedig arról, hogy a másik előtt megjátssza magát, hogy ő milyen nagy puszi-pajtásod, de a hátad mögött olyan cifrákat, mesél rólad, hogy rá se tudnál ismerni. Igaz Panni? Te sohasem beszéltél ki és sohasem hagytál cserben, mindig mellettem álltál a bajban, igaz? Vagy talán nem ismertél magadra az előző sorokból? Csak olvasd tovább a naplóm és hamarosan megtudod, hogy miért is nézek rád úgy, mint egy ismeretlen személyre. Ugyanis valamit tettél. Ami nem csak az emlékezetembe égett bele, hanem a szívembe is, és a szív sebét nagyon nehéz begyógyítani. De erről majd egy másik részben...
Életemben fontos szerepet töltött be, és még mindig nagyon fontos szerepet tölt be, a zene és a tánc. Ovis koromban kezdtem el és semmire se cserélném le. Főleg azért mert, itt ismertem meg Őt, akivel igazán önmagam lehetek. L + M = ♥

Egy gimis lány naplója ( Átírás alatt )Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon