-2- ''...çocuk...''

67 7 3
                                    

Polis merkezinde beklereken duvardaki saatin 17:30 olduğunu görüp dudağımı ısırdım.Annem meraktan ölmüş olabilirdi.Bende ona arkaşlarla takıldığımı söylerdim belki? Yanımda oturan adama döndüm. Onun yüzünden olaylar buraya kadar taşınmıştı.Olay yerine trafik polisi geldiğinde adam hangimizin suçlu olduğunu sorup durdu ve polis memuruda bunun ancak merkezde anlaşılabileceğini söylediğinde olaylar buraya kadar geldi.Adı Conar'mış.Conar Davis.Bana bakıp tek kaşını kaldırdı.''Kaç yaşındasın sen?''

''Sanane.'' dedim hızlıca.Offladı.Bide offluyordu beyefendi.Hıh çokda umrumda.''17.''

''İyi, ehliyet alma yaşını geçirmişsin.Çünkü çok acemice sürüyorsun.'' Ne? Bana acemimi demişti bu şimdi!

'' Asıl sen kaç yaşındasın?'' dedim hışımla.Genç duruyordu. 23 falan.Bana baktı.Siyah gözleri ifadesiz duruyordu.''28'' Şaşkınlıktan ağzım yerlerde süründü diyebiliriz.Çünkü 'O' şeklinde açıldığını anlamıştım.28 mi? Adam bile bundan daha yaşlı gösteriyordu.''Hımm.''

''Senin annen falan gelmeyecek mi?'' diye sordu.Annemi ne yapacaktı ki bu şimdi? ''Niye?'' diye sordum.Derin bir nefes verdi.Sorduğum sorulardan sinir olduğu belliydi ama önemsemedim. Çünkü soru sorup duran oydu.''Hiç.Annene ihtiyaç duyabilirsin diye demiştim.'' Sandalyede ona doğru döndüm.Bana çocuk muhamelesi yapıyordu.''Ben yaşımdan daha olgun biriyim.'' dedim.Sırıttığına adım gibi emindim.Ben Becca Johnson ve o adam bana sırıtmıştı.''Neye gülüyorsun sen?'' dedim.Ses tonumu kalınlaştırmıştım.Çünkü sinirlendiğimi belli etmek istediğimde hep bunu yapıyordum.''Sana...çocuk...''

Bunu dedikten sonra dahada gülmeye başlamıştı.Polis memuru bize doğru gelirken ayağa kalktık.Conar kendini zor tutarak gülmeyi kesti.Yumruğumu sıkarak memura doğru döndüm.'' Evet küçük hanım.Benimle odaya kadar gelmeniz gerekiyor.'' Conar patlayarak kahakaha atmaya başladı.Yuh! Şanssızlığın bukadarı.Adam bana küçük hanım dedi.Resmen rezil olmuştum.Conar eli karnında gülmeye devam ederken olis bize deliymişiz gibi tek kaşı havada bakıyordu.Conar derin bir nefes alarak adama döndü.'' Afedersi...'' Bir patlama daha.Polis konuşmaya devam ederken  küçük bir tebessüm etti.Bense yüzüm kıpkırmızı olanları izliyordum.Bugünden sonra insan içine nasıl çıkacağımı bilmiyordum.Kahretsin! Ne zaman bir polis görsem aklıma bu olay gelecekti.''Bakın , aranızda ne oldu ne bitti bilmiyorum ama, siz(beni gösterdi) kırmızı ışıkta geçmişsiniz.MBS kameraları bunu gösteriyor.'' Conar zafer dolu bir bakışla bana döndü.Eğer Conar Bey şikayetçi olmazsa sizi salacağız fakat eğer şikayetçi olursa bir gece bizim misafirimizsiniz.Ödeyeceğiniz bir miktar para ve ehliyetinize el konulması da cabası.''

''Hayır, hayır ben şikayetçi değilim.'' Aferinn, ilk defa iyi bir şey yapıyordu.''P-peki sonra ne olacak?'' Sesim kekemelerin ki gibi çıkmıştı.Polis bana deliymişim ve hiçbirşeyi bilmiyormuşum gibi baktı.Evet, hiçbirşey bilmiyordum.Sanki düzenli olarak araba kazası yapıyordum.

''Sadece bir müddet para cezası ve ehliyetinize el koymamız lazım.''

"Becca!" Annemin sesiyle irkildim.Annemin sesiydi bu.Ama annemin burada olmaması gerekiyordu."Anne?" İki elini açmış bana doğru hızlı adımlarla yaklaşıyordu.

''Ah, tatlım neler oldu böyle.Beni arayıp acilen buraya gelmemi istediler.Başına birşey geldi diye çok korktum.''Başımı kucağına aldı ve sarılıp çenesini başımın üzerine koydu.

''Kaza yaptığın o serseri kim bakayım? Ben ona yapacağımı bilirim.''Hışımla kafasını kaldırıp etrafı süzmeye başladı.Conar'ın arkası dönüp polisle konuşuyordu. Bana bakıp kafasıyla Conar ı işaret etti annem.'' Anne boşver,'' dedim '' hem zaten hatalı olan benim.'' Sözlerimi dinlemeden Conar'a seslendi.

''Bakar mısın sen? ''Conar arkasını dönünce annem bir kere sendelemiş gibi bişey oldu.''Sana çarpan o mu gerçekten?'' Başımı salladım.Mark'ta arkada durmuş bizi izliyordu. Annem az önceki sinirinin aksine uysal bir şekilde Conar'a yaklaşıp elini uazttı ve ''Merhaba'' dedi.Gözlerim fal taşı gibi açılmış onları izliyordum.''Merhaba.''

''Kızımın kusuruna bakmayın siz.'' Ne? Az önce ben yanlış mı duymuştum? Biri beni çimdiklesin!

''Ben, Kate Johnson.''

''Bende, Conar Davis.Tanıştığıma memnun oldum.''

''Bende.'' Polis memuru araya girdi.'' Siz Becca'nın annesimisiniz?''

''Evet.''

''Benimle gelmeniz gerekiyor.''

''Peki.'' Annem krem kumaş pantalonu ve benden düzgün olan fiziğiyle süzüle süzüle memurun arkasından gitmeye başladı.Memur arkasını dönüp Conar'a ''Sizin işiniz bitmiş bulunmakta.Dilerseniz gidebilirsiniz.''

''Teşekkür ederim.'' Conar bana döndü.''Ebeveyninde geldiğine göre ben gideyim...çocuk..''Bu adam beni sinir krizinden öldürecekti sanırım.Dede! Ne olacak!Bir dakika,dede!

''Tamam...dede...'' Bana şaşırarak bakması çok komikti.Ve bende o bana nasıl güldüyse, aynı şekilde güldüm.

Merhaba Arkadaşlar! Bu 2. bölüm İnşallah hoşunuza gitmiştir.2 yorum sonra yeni bölüm gelecek!

İmkansızı SevdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin