Alarm çaldığında saat 08:00 dı.Bir acele yataktan fırlayıp düz bir kot ve düz bir T-shirt giydim.Saçlarıma vakit kalmadığı içi düz bir topuz yaptım.Annemle Mark daha uyanmadığı için onların dırdırını çekmeden evden çıkabilmiştim.Dün ehliyetimi kaptırdığım için okula şoför bırakmıştı."Becca!"
Emma platform topuklu ayakkabılarıyla koşturarak bana doğru geliyordu."Dün akşam neden gelmedin!" Bu bir sorudan ziyade azarlama gibi birşeydi.Emma'ya bunları anlatmamaya karar vermiştim.Eğer anlatırsam dilinden kurtulamazdım çünkü.Yan yana okula doğru ilerliyorduk."Hiç, sadece canım istemedi." Sert bir şekilde yüzünü bana çevirdi.
"Canın mı istemedi?Dün akşam ki parti hayatımda gördüğüm en iyilerden biriydi ve üstelik parti sahibi Adam'dı.Ama senin canın istemedi öyle mi?" Durdum."Evet öyle.Bir daha bu parti konusunu açmanı istemiyorum." Sesim etrafta yankılanmıştı.Ama umrumdada değildi.Baskıdan nefret ederdim.Ve şuan Emma bana bunu yapıyordu.Partiye gitme gibi bir zorunluluğum yoktu sonuçta.Emma şaşırmıştı.Onu orada bırakıp sınıfa girdim.Adam beni görünce ayağa kalktı ama onu görmemezlikten geldim.Sırama yavaşça çöktüm.Adam'ın bana doğru geldiğini anlamam çok uzun sürmedi.
"Dün akşam yoktun.Yoksa gelmek mi istemedin?"Ona bıkkınlıkla baktım."Hayır, sadece işim çıktı." Şuan kendimi bir yalancı gibi hissediyordum.Emma'ya daha farklı anlatmıştım çünkü.Adam yanıma oturdu.Nedense içim bir farklı olmuştu.Duduğını ısırdı."Becca sana anlatmam gereken şeyler var."Merakla ona baktım.Adam'la aramızda farklı bir enerji olduğunu hep biliyordum.Ama bu işi onunla yapmak istemiyordum.Yani sevgili olmaktan bahsediyordum..Ondan hoşlanıyordum fakat onu istemiyordum.Biliyorum çok garip ama..O okulun en popisiydi ve bende eziği..Düşünsenize siz bir eziksiniz ve okulun en seksi çocuğuyla çıkıyorsunuz.Arkamdan çıkan dedikoduların hepsi beynimde yankılandı.
"Sürtükk.."
"Becca, Adam'la yatmış.."
"Becca Adam'la çıkmak için ona para veriyor.."
Adam bana baktı.Gözleri camdan gelen güneş ışığıyla parlıyordu."Becca biliyorsun...yani..hep sana karşı farklı birşeyler hissettiğimi.."
"Adam bak-"
"Şşşt.Sadece dinle.Biraz düşün tamam mı?Ben beklicem." Şimdi ne diyecektim? Düşününce bile hiçbirşey farklı olmayacaktı.Adam iyi biriydi..ve popüler.Anlayamıyorum.Okulda o kadar güzel kızlar var ki!Ama o beni istiyordu.Ve bende bir salak gibi onu geri çeviriyordum.Ama onunla birlikte olduğumda mutlu olmayacaktım.Bunu bile bile kendimi mutsuzluğa itemezdim.Kalktı ve yavaşça arkadaki sırasına oturdu.
Emma bana deliymişim gibi bakıyordu.Dersten çıkmıştık ve ona Adam'la olanları anlatmıştım.Ayağa kalktı. "Sen salaksın!"
"Emma oturur musun?Herkes bize bakıyor."
"Oturamam!Tanrım o Adam! Ve sen koca bir salaksın!" İşaret parmağıyla göstererek söylemişti.Gözümden düşen inatçı yaşı elimin tersiyle sildim.Neden ağlıyordum ki?Evet ben bir salaktım.Ama sadece mutluluğumu düşünüyordum.Zaten hayata gülüşlerim hiç olmayacak kadar azdı.Ayağa kalktım. "Yeter! Bitir şu konuyu.İstemiyorum! Anlıyomusun, istemiyorum!" Sandalyeye taktığım hırkamı hızlıca aldım ve kızlar tuvaletini doğru gitmeye beşladım.Neden herkes benim hayatıma karışıyordu ki? Bu benim kararımdı.Gözlerime aldırmadan hızlıca tuvalete gitmeye devam ediyordum.Birine çarpınca yavaşladım. " Ben..özür dil..." Oydu, karşımdaki.Dede...
Oha!
Beğeniler çok düşük ve böyle giderse hikaye yayından kaldırılacaktır.Lütfen Vote atın..:D Sizleri seviyorum..:D
-Çatlak Yazar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızı Sevdim
RomansaGözlerimden akan yaşlara aldırmadan konuşmaya devam ettim. '' Senden nefret ediyorum, '' hıçkırdım ''senden nefret etmekten de nefret ediyorum.''