"Korku "
Tek kelimeyle hissetiğim duygu buydu , Bir an kendimi sorguladım benim tanımadığım birinin evinde , tanımadığım birinin evinin tuvalettinde pardon tuvalet diye girdiğim bu odada ne işim vardı ,
Şimdi ise biri tarafından arkadan sıkıca tutuluyordumBir yabancının kollarında çırpınıyordum.
Bir yabancının kollarında soluklanıyordum.
" Sessiz ol " dedi uyarı dolu bir sesle "Şimdi ışığı açıcam ve ondan sonra elimi ağzından çekicem " bir adım ileri doğru attı ve Fısıldadı " Benimle birlikte ışığa doğru yürü " tepinmeye başladım , karnımda ki eli sıkılaştı ona doğru yapıştım " Şşhh" diye sesizce konuştu kulağıma doğru " Işığa doğru ilerle " onunla birlikte adım atmaya başladım arkamda ki kim olabilirdi evde kim vardı Alaz'ın abisi tek vardı o olabilir miydi ki?
Bir adım
Bir adım daha
Ve son adımKarnımdan elin çekti ışığı elliyle yokladı elli durdu ışığı bulmuştu , düğmeye bastı basmasıyla ağzımda ki elini yavaşça çekti. Gözüm ışığın ani bir şekilde gelmesiyle kamaşmıştı gözlerimi kırpıştırdım arkama dönecek cesaret yoktu ve döndüğümde vereceğim tepkiden ben bile korkuyordum , nefes alış verişimi kontrol altına aldım , fazlasıyla korkutmuştu . Dişlerimi birbirine bastırdım hızla arkamı döndüm
" Ya sen - " kim oluyorsun dememe kalmadan duraksadım
Çünkü karşımda ki fazlasıyla tanıdıktı onun burda ne işi vardı ?Alaz'ın Abisi
Kitapçıya gelen
Saçlarımı güzel bulan
Kehribar gözlü adamdı
Mir 'di
Ellerini cebine koymuş beni inceliyordu " Ben Ne "diye konuştu . Kuruyan dudaklarımı ıslattım bakışları hızla dudaklarımda yer edindi göze göze gelince boğazını temizleyerek başka bir tarafa çevirdi .
Şaşkındım " Senin burda ne işin var? "
Odada yürümeye başladı "Sence " diyerek soruma karşılık verdi . Toparlan Gülce toparlan kendimi sarsmam lazımdı , tuvalet diye onun odasına girdik tamam ama yanlışlıkla oldu bu gelip bana arkadan sarılıp korkutmasını gerektirmezdi ki bakışlarımı ona çevirdim bu karşılaşmalar bana artık tuhaf gelmeye başlamıştı .
" Sen evine gelen misafire böyle mi davranırsın ? " diyerek sinirle üstüne yürüdüm bu adam bu gün fazlasıyla haddini aşmıştı normal bir şekilde burası tuvalet değil çık diyebilirdi ama ruh hastası arkadan yaklaşıp birde üstüne beni korkutmuştu .
" Normalde fazlasıyla misafirperver bir adamımdır lakin " diyerek bu seferde o üstüme doğru gelmişti .
" Misafirlerin kapı çalmak gibi bir adeti yoksa " kulağıma eğildi " Her şeye burnunu sokan misafir çocuklarını korkutan bir ev sahibi olabiliyorum " gülerek kafasını geri çekti .Tek kelimeyle " Ruh hastasıydı "
" Sen " dedim kelimeleri toparlamaya çalışarak " Alaz'ın Abisi misin " diye sordum ,
" Öyleyim " diye cevapladı.
" Burda mı yaşıyorsun peki ?"
" Arada sırada "
" Bu karşılaşma tesadüf mü " peş peşe sıraladığım sorulardan sonra derin bir nefes aldım
" Bu hariç " diye sırıttı " Diğer karşılaşmalarımız için aynısını söyleyemeceğim "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
* Sedef ÇİÇEĞİ
Literatura FemininaYeniden yazılıyor Gülce mahallede annesi ile sıradan hayatına devam ederken geçmişten gelen gizemli yabancı ve bir o kadar tanıdık biriyle rastlaşır Karan Mir Tonay , Gülce için geçmişten gelen kaybolmuş çocukluğunu , kaybolmuş anılarını kendisiyle...