Selhin úgy gondolta, ha akkor lent, a történtek után nem rontott volna be mindenki a tanácsból a nagyterembe, ahol éppen ők tartózkodnak, most jelenleg egy fekete hajfestékkel és ollóval ülne a kád szélén.
De mivel a tanács belekotnyeleskedett az ő dolgukba kiderült, hogy egyedül neki változott vissza a haja.
Tükörvilág lakóinak ébenfekete a hajuk, kivétel nélkül, egyedül ez Ayenn idején volt máshogy, akik felett uralkodott a rossz hófehér lett, így könnyen meg tudták őket különböztetni társaiktól.
Selhin még nem is élt, amikor nagyapja letaszította a trónról a férfit, szóval nem tudta mire vélni a hatalmas változást.
A tanács embereit sosem kedvelte a lány, úgy érezte, hogy befolyásolják az apját, viszont akárhányszor említette ezt a szüleinek lepisszegték, hogy még gyerek és nem értheti az ilyesfajta dolgokat. Ó, pedig Selhin értette, mindig is értette, hogy a nép úgy fél Ayenn-től, szembeszállás helyett rögtön védekezésre rendezkednek be. Ő értette, hogy apja bizonytalan, és hálás a tanácsnak, amiért segítenek neki, de ennek az lesz a vége, hogy őt is letaszítják trónjáról, akárcsak a gonoszt.
Viszont ha kedvelte, ha nem kedvelte Selhin a tagokat, akkor is meglátták őt, ahogy az anyja kétségbeesetten kap hófehér tincse után, miközben az apja kidülledt szemei csodálkozással vegyült döbbenettel merednek rá. Akkor is tudják, valami nem okés vele.
A lány mindig gondolta, hogy valami nincs rendben vele, mivel többször látott álmában dolgokat, különös jelenségeket egy-egy tükör belsejéből, akár a suliban, akár itthon, de egészen 14 éves koráig nem gondolta, hogy ebből nagy baj lehet.
Viszont bajból sosincs kevés, ahogy az anyja mondaná. A legtöbb lakónak 16-17 éves korában mutatkoznak meg a képességei, vagyis, hogy a gyógyító, vagy harcos a mágiája, azonban Selhinnek 14 éves korában egy hirtelen jött vita után sikerült puszta akaraterőjével felrepeszteni a parkettát. Sosem beszélt senkinek erről, félt, hogy mit gondolnak róla, utólag már nem bánja, hogy nem teregette ki. Ez nem az egyedüli eset volt, többször rombolt, és zúzott, gondoskodott róla, hogy senki ne lássa meg, biztos volt benne, hogy ez nem normális, nem szabadna ilyen idősen ilyeneket tapasztalnia.
Most is egy vágás ékeskedik az ajtón, amikor Selhin berontott a szobába a kis incidens után észre sem vette, hogy mit művelt, pedig lassan 1 éve próbálja kontrollálni az erejét, mivel hat nappal ezelőtt betöltötte a 15. életévét.
A tanács úgy gondolta, hogy mivel ők a tanácskozáshoz értenek legjobban beszéljék meg az eseményeket, és, hogy mi történt Selhin hajszínével, mi lesz a sorsa a lánynak.
Selhinnek ez annyira nem tetszett, amennyire az, hogy a tetejében még ott sem lehet a dumapartin. Ott feküdt az ágyán, a takaró a fejére húzva, kezei görcsösen kapaszkodtak a paplanba. Nem sír, ő sosem sír. Kisgyermekkorában ha elesett sem sírt, sosem követelőzött. Sosem érezte magát kisgyermeknek. Mintha felnőtt lenne a lelkében, mindig értelmesnek tartotta magát, ezt nem gátolta meg, hogy fél vagy hat és fél éves.
Egy nő..
Egy nő, hosszú fehér ruhában..
Egy nő, hosszú fehér ruhában, fekete haja van..
Egy nő, hosszú fehér ruhában, fekete haja van, éppen fölé hajol és..
Selhin egy hatalmas levegővétellel és hevesen dobogó szívvel ült fel az ágyában, hallotta, hogy kopogtatnak.
Mi volt ez? Nem álom. Nem aludt. Csak egyszer minden elsötétült és látta a fejében lejátszódni a képet. Mi történik vele?
Ki lehet az ajtó mögött? A fehér ruhás nő? A szülei? Tanács egyik embere? Mit akarnak tőle? Ő még csak egy gyerek! Fél, és retteg, hogy mit tesznek vele, mennyire befolyásolja a tanács az apja döntését, mire vetemednek miközben védekeznek Ayenn-nel szemben. Mi lesz a sorsa Tükörvilágnak?
YOU ARE READING
Tükörvilág
FantasyEgyszer ember volt, de a gyűlölet elnyelte belőle az összes olyan dolgot, amely emberré tesz egy embert. Ő a legfőbb vágyának él, legfőbb vágyának, amely olyan fekete, hogy felemésztette őt. Könyörület? Mi az? És amint felemeli hófehér kezét amell...