•1•Saçı daha uzun göstermek
Saçınızı topladığınız zaman daha uzun görünsün istiyorsanız, yapabileceğiniz çok kolay bir model var. Saçınızı enine ikiye ayırın ve altı da üstü de simetrik olarak toplayın. Artık daha uzun görünecek. ;)
•2• Saçları kuruturken daha az zarar vermek
Saç kurutma makinesinin sıcak fonksiyonunu kullanırsanız sıcak ve kuru saçlarınız olur, soğuk seçeneği de saçlarınızı kurutacaktır. Ayrıca ısı işleminin verdiği zararı da vermeyecek.
•3• Saç yağlanması için geçici çözüm
Yağlanma saçların en büyük problemi. Bebek pudrasıyla kalıcı olmasa da günü kurtarabilirsiniz. Saç diplerinize azıcık uygulayın ve bolca (beyaz olana kadar) yedirin.
Kuru şampuanlar da aynı görevi görüyorlar ama pudradan daha pahalılar. Pudra kalıntısından kurtulmak için saç diplerinizi iyice arındırmayı unutmayın!
•4• Saç kabarmasını önlemek
Saçlarınızın kabarmasından şikayetçiyseniz, tarağınıza geçirdiğiniz bir ıslak mendille bu sorundan kurtulabilirsiniz.
Kuruttuğunuz ıslak mendili tarağınızın dişlerine geçirin sonuca siz bile inanamayacaksınız. Ayrıca bu yöntem saçlarınızın çok güzel kokmasını da sağlayacak. ^^
•5• Saçları kabartmak
Saçlarınız sönükse, kurutma işlemini aşağıdan yukarıya yaparsanız, saçlarınız daha kabarık görünecektir.
•6• Kabarık saçları sevmeyenler için
Tam tersi, saçlarınız kabarıksa ve buna bir dur demek istiyorsanız, bu sefer saçlarınızı yukarıdan aşağıya kurutmalı hatta bir tarakla işi kontrol altına almalısınız.
•7• At kuyruğu
Sıradan bir at kuyruğu... Ama bir püf noktası var.Alttaki tel tokalarla dik durması sağlanıyor.
~
Oy ve yorumlarınızı bekliyor olacağım‼ Bir sonraki bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR İÇİN HER ŞEY
DiversosGiyimden yaşam tarzına, okul tavsiyelerinden doğal maskelere, spor ve egzersizden kendin yap projelerine kadar her türlü konu ile ilgili her şeyi bulabileceğiniz bir kitap!.. ~ Rastgele içinde #895 30.03.2017 Rastgele içinde #527 31.03...