mete 'nin ağızından
şu anda karşımda çok güzel bi kız duruyordu ve ona doğru giddib ellimi beline koydum başımı boynuna gömüp kokusunu içime çektim tıpki tıpki.....
çürük yumurta gibi kokuyodu bekle ne çürük yumurtamı bi anda gözlerimi açmamla emrenin ağzıma demirim çoraplarından birini tutuğunu gördüm ve " emre !!! "diye tısladım tabi kı ben bağrına ağzım açıldı ve emre korkudan çorabı ağzıma bıraktı iğrenç sanırım lavaboya gitmem gerkek.....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
ağızımı yıkadıktan sonra -yaklaşık 10 kere - aşağıya indim herkez kahvaltı yapıyodu bende masaya oturdum emre bana bakıp " abi vallaha istiyerek olmadı sen bağrınca ellimden kaydı bende şey edeyim derken şey oldu sonra zaten sen şey yaptın bende şey yapıp kahvaltıya indim " diye çok saçma bi cümle kurdu ona sırıtım ve " merak etme emrecim bunun intikamını çok güzel alıcam ama önce ağızımdakı tataan kurtulmama gerek "
demir bana bakıp "sahiden de çorabım o kadar kötü koamaz dimi ama " dedi ona yerime oturup bende kahvaltı etmeye başladım ayrıcada laf yetiştiriyotdum " emin ol çok kötü bi insani bile öldürür hatta akşam falş tv ye bile çıkarsın ' çorabı koklatıp adam öldürdü diye' dedim çağtay kıkırdadı ona dönüp " abi ya biz şimdi neden kız lisesine gidiyoz eğer fantazi veya mecera istiyordan ben sana yaşatırım yavrum ne gerekvar kız lisesine gitmeye " dedim
" çünkü bizi alan abaşka okul yok ayrıcada müdürn koltuğuna kaktüs koymasaydınız şimdi ne güzel eski okulumuzdaydık " dedi aslında haklı tek suçlu o batu hep aklıma o girdi pis şırfıntı
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
okula gelince hiçkimsenin dışarda olmadığını gördüm sanırım dersteydiler müdürün yanına çıktık bize " 12/E " sınıfdasınız dedi ve bizi sınıfa kadar getirdi kapıyı çalıp içeri girdi tabi bizde peşinden gittik müdür " bun lar yeni sınıf arkadaşınız " deyince içrelerinden kızlı saçlı olan bi kız ayağa kalkıp " hocam böyle işmi olur yapmayın hangi devirde yaşıyoz kız lisesinde erkeğin ne işi var aramızada kappalılarda var yamayın eylemeyın bakın hocam beni bed duallarım tuttar eğer bu- eliyle bizi gösterip - apaçilerri bizim sınıfa allırsanız en büyük bed duamı ederım hocam ''
dedi bekle kimmiş apaçi bizmiymiş ulen sen benim götümü ye bi kere biz çok yakışıklıyız müdür bey sinirle bakıp " sen kim olduğunu sanıyorsunda benimle böyle konuşuyorsun" "hocam ben dolunayım sizi bed dualarımla gömüm yalakalıklarımla göğe çıkartırım ben matamitikten düşük alanların başını çeken grurlu ve zengin ama mütavazi olamayan kişyim ben-''derken o sırada bi kız lafını bölüp "sesiz ol ve yerine otur dolnay" deyince kız bi anda yerine sindi ohalan ne oluyoruz abi müdüre bile kafa tutan kız şimdi bi kızın konuşmasıyla yerine oturdu kız bişeyler söyledi müdürde devam etti ve gitti bizde hoca yer göstersi ve 5 kızı boş yerlere otuturup bizi bereber oturturdu hocaya bakınca taş gibi bi kız olduğunu gördüm sanırım bu gece yatağımı süsliyecek kişiyi bulmuştum...................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kız lisesinde erkek ( ASKIDA )
Fiksi Remajabir gün bir grup kız erkek lisesine düşer TAMAM KESTİK bu bildiğiniz erkek lisesinde kızı unutun ve kız lisesinde erkek nasıl olur muş ona bakalım bellimi olur belki..... - BİR AŞKA YERKE...