Det er blevet fredag, klokken er snart ved at være 18.00. Jeg hopper i en sort stram kjole, og går nedenunder og tar sko og jakke på. Og går over mod deres flotte hvide hus. Jeg ringer på, hun kan hører en masse støj og musik. Døren bliver åbnet, og frem træder Marcus. "Michelle, hvad laver du her?" spørger marcus, jeg svarer "martinus har inviteret mig" "Når jamen okay, kom ind" Jeg kommer ind, går ud med jakke, martinus kommer hen og krammer mig bagfra. Jeg vender mig hurtigt rundt, vores ansigter er meget tætte lige nu. Han kysser mig blidt på halsen, vi løber ovenpå. "Martinus det her er ik en god ide, stop" Jeg vidste jo noglelunde godt hvad han ville. "Jo kom nu Michelle", "okay men ikke et ord til marcus", "nej nej"
Vi ligger nu i martinus seng, han kører sin hånd op under min kjole, og åbner min bh. De kilder i min mave, martinus visker "jeg er tilbage om to sekunder" så jeg ligger bare der, og pludselig kommer marcus ind, han siger "hva så smukke" og jeg er bare sådan "jamen hey" "hva laver du, hvor er martinus" "når øhm, jeg ligger bare her og venter på ham" marcus : Ville du hygge lidt?
Min hjerne er helt fuckt, hvem skal jeg vælge martinus eller marcus. Jeg er mest tiltrukket af martinus, men marcus's pik er størst.
DU LIEST GERADE
Brothers with the same sex-partner!
FanfictionDet handler om tvillingerne marcus&martinus. De har begge to det her Crush på Michelle fra deres klasse. Martinus invitere hende med hjem.... Læs med:)