Jeg vidste ikke indtil nu, at jeg måske faktisk havde følelser for martinus.
Men hvad med Marcus, ham kan jeg jo ik bare lade være? Har jeg også følelser for mig? Vent jeg forstår ikke hvad der sker altså.
Efter det med martinus i klassen.. Har jeg gået og tænkt "vil han nu hade mig forevigt? Hvad kan jeg gøre"
Altså jeg tror ik helt Marcus er sur på mig mere, vi snavede og havde sex i en busk på vores skole? Så sur kan han da heller ikke være så.
Det er nu mandag, mig og Marcus havde sex på skolen i fredags.
Martinus er ikke i skole?
"Marcuuus, hvor er martinus"
Marcus : "så du kan stadig lide ham"
"Stop nu, hvor er han"
Marcus : "rager ikke dig"
Okay jamen hvad sker der, gad vide hvad martinus nu har sagt.
Jeg tog hjem til martinus efter skole, smuttede bare ind af hans dør. Hilste lige hurtigt på Emma og kjell-Erik.
Jeg gik op til martinus værelse og bankede på.
"Ja kom ind" lød det derinde fra.
Han så chokeret ud da han så mig
"Hejsa"
Martinus : "hvad laver Du her? Skal du se Marcus eller mig, tag dog sammen Michelle"
"Jeg ved det, undskyld. Virkelig undskyld. Martinus det er dig jeg elsker!"
Martinus : "så du vil have et forhold til at fungere med mig, mens du leger bollervenner med Marcus. Det flot, ja det meget flot"
Marcus kom hjem, han kom ind på værelset
Marcus : "Hvad sker der her"
Mig og martinus "ingenting"
Marcus gik, jeg gik hen til martinus som sad på hans seng.
Væltede ham ned, jeg lagde mig på ham. Hviskede i hans øre "jeg elsker dig, stop alt dit pis om Marcus og jeg"
Så kyssede jeg ham og gik.Hvad synes i?
YOU ARE READING
Brothers with the same sex-partner!
FanfictionDet handler om tvillingerne marcus&martinus. De har begge to det her Crush på Michelle fra deres klasse. Martinus invitere hende med hjem.... Læs med:)