Hvad nu!?

1K 20 1
                                    

Okay, jeg rejste mig op ad sengen og gik nærmest i panik. Jeg har lige været min kæreste utro, med hans BROR!?
Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre. Vi tog vores tøj på, jeg gik ind for at se til martinus. Han lå bare der og sov, jeg kyssede ham, han vågnede lidt.
Han satte sig op, jeg fik et smil på læben "han er bare så dejlig tænkte jeg"
Men hvad skal jeg gøre. Har lige dyrket sex med hans bror, altså været utro?
Hvad nu? Kan jeg redde mig udenom? Marcus fortæller det højest sandsynligt?
"Martinus skat?"
Martinus : "jaer Michelle"
"Jeg er kommet til noget med Marcus"
Martinus : "jeg vidste det, i kan ikke lade hinanden være"
"Sry men vi skulle bare lave lektier også begyndte han bare, jeg ku ik sige fra"
Martinus : "hvorfor fanden? Du har mig, du burde ku sige fra?"
"Jeg ved det.." (Jeg begyndte at græde)
Martinus : "Årgh skat vi finder en løsning"
"Elsker du mig stadig, ligemeget med et svar, jeg tror bare jeg går nu"
Martinus : "nej vent lige Michelle"
(Han træk i min arm da jeg rejste mig, snurrede mig rundt så jeg vendte mod ham. Og trak mig indtil hans bryst, kyssede mig og sagde "vi ses skat, jeg elsker dig faktisk)

Jeg smeltede virkelig, men jeg fortjente det jo ikke? Jeg er en idiot!

Brothers with the same sex-partner!Where stories live. Discover now