Ja, nu er det sådan at alt mellem Marcus og jeg er forbi.
Jeg elsker martinus, jeg vil have martinus og ingen andre.
Martinus og jeg er helt okay igen, når vi er sammen er vi altid hos mig.
Det akavet hjemme hos ham, vi kan ikke hygge uden at Marcus kommer og forstyrrer. Eller at Emma kommer løbende.
Hjemme ved mig har jeg ingen søskende.
Vi tog hjem til mig en dag efter skole, jeg tænkte "er det idag jeg skal spørge"
Jeg vil så gerne fortælle martinus omkring hvad jeg føler for ham. Jeg har prøvet det før men det som om han er ligeglad.
Vi kom hjem og op på mit værelse, vi sad og kyssede lidt.
Indtil han pludselig trækker sig tilbage, han siger jeg skal holde mine hænder for mine øjne.
Det gør jeg så, jeg kan hører han rumler med noget papir af en art fra sin skoletaske.
Han siger nu, jeg kigger og Wupti. Sidder martinus med en pakke chokolade hvor der står "vil du være min?"
Jeg skriger nærmest af glæde men.. Marcus kom op i mine tanker igen.
Hvorfor havde nærmest glemt ham, måske vil det være bedst hvis jeg lod dem begge to være.
Men jeg sagde ja til martinus, han kyssede mig. Og sagde vi må hjem og fortælle papa det.
Så vi løb hånd i hånd over til dem, og fortalte dem at vi nu var et par.
Marcus sad i sofaen da vi fortalte kjell-Erik det. Han havde headset på, så han ku nok ik hører det.. Men
VOUS LISEZ
Brothers with the same sex-partner!
FanfictionDet handler om tvillingerne marcus&martinus. De har begge to det her Crush på Michelle fra deres klasse. Martinus invitere hende med hjem.... Læs med:)