Slået op? Eller

1.2K 21 3
                                    

Jeg troede Marcus han ikke kunne hører da martinus og jeg snakkede med kjell-Erik.
Det viste det sig at det kunne han godt, dagen efter i skolen.
Han kom hen til mig sagde "tillykke med martinus"
Han lød virkelig sur, altså hvad sker der. Hvornår bliver han glad igen?
Jeg var sådan "tak, Marcus er det okay med dig?"
Marcus : "hvad tror du selv, Michelle jeg har faktisk følelser for dig"

Jeg fik en følelse af at jeg måske har følelser for dem begge. Men det kan man jo ikke, og slet ik når de er tvillinger, det er jo det dummeste.
/1 uge efter martinus jeg blev kærester\

Jeg gik stadig og tænkte på Marcus, men det er jo martinus jeg elsker. Eller jeg elsker også Marcus. Men hvis jeg slår op med martinus, får jeg ham aldrig tilbage!
Kan ik beslutte mig, de er tvillinger Men alligvel så forskellige. De er jo to helt forskellige personer, mega dejlige begge to.
Marcus og jeg har slet ikke snakket sammen siden det med tinus
Men idag i skolen satte han sig pludselig ved siden af mig. Ig hi snakkede lidt, han spurgte ind til mig og tinus og sådan. Det var dejligt endelig at snakke med ham.
Jeg tænker mig og Marcus nok skal blive gode venner igen, og ja
martinus og jeg har været sammen i lidt over en måned nu.
Det er mandag og vi har lige fået fri, martinus ligger derhjemme fordi han er syg.
Jeg valgte at tage med Marcus hjem for at lave lektier, vi skal lave en opgave sammen.
Men fordi Marcus er sådan, kunne vi jo ikke lade værd.
Altså kig på drengen, han flår tøjet af en med øjnene nærmest, shit.
Ja vi havde sex, mens martinus lå lige inden ved siden af?

FUCK FUCK FUCK.

Brothers with the same sex-partner!Where stories live. Discover now