Piknik Zamanı - 2

88 4 54
                                    

Kahveler ellerinde yudumlanırken yüzlerdeki tebessüm bir an olsun gitmiyordu. Aralarına katılan Seungri çocuklarla oynama fırsatını kaçırdığı için başta keyifsiz olsa da kısa sürede eski neşesine kavuşup abartılı hikayeleriyle ana renk katıyordu.

Seungri - Yasmin'in evlenmeden önce yaptığı bar gezisini hatırlarsınız. Siz çıkışa yakın yaşananları biliyorsunuz ama asıl hikaye daha girişte olmuştu.

Yasmin - Seungri hayır.

Seungri - Seungri? Oppa'ya ne oldu?

Yasmin - Genelde saygı duyduğum insanlara oppa diyorum.

Seungri - Demek öyle... Barın girişinde Yasmin birini Jay'e benzetti. Nasıl bir heyecan nasıl bir mutluluk anlatamam. Hyung dinliyorsun değil mi?

Yasmin - Devam edip şu güzel akşamı kıskançlık kriziyle bitirirsen yarın ufak bir skandalın çıkacak. En temiz kaynaktan üstelik.

Seungri - Sen ne ara böyle sıkıcı birisi oldun? Çocukları yatırmışsınız zaten erkenden. Bütün hevesim kaçtı.

Yasmin rahatlamayla geri çekilse de Youngbae gergin varlığını hissettiriyordu.

-Jay'in seni bu kadar heyecanlandırdığını bilmiyordum.

-Abartıyor. Seni kızdırmak istiyor.

Youngbae soğuk bakışlarını etrafta gezdirmeye başladı. Yasmin koluna girip dikkatini kendi üzerine çekmeye çalışıyordu.

-Hadi ama... Şaka yaptığını biliyorsun.

-Hayır, bilmiyorum.

-Pekala. Nasıl istiyorsan öyle olabilir. Sadece kolunu kıpırdatma.

Başını yasladığı kolun hareket etmeden orada kalacağını biliyordu. Seungri çoktan hedefini değiştirip Shin Sae ile uğraşmaya başlamıştı.

Seungri - Shin Sae, sen Park Seo Joon seviyordun değil mi?

Shin Sae parlayan gözleriyle Seungri'ye baktı. Sevdiği birçok aktör vardı. Kimisiyle tanışmış olsa da kimisine hala ulaşamamıştı. Park Seo Joon ulaşmak için uzun zamandır uğraştığı isimlerden biriydi.

Shin Sae - Bir de soruyor musun? Onu kim sevmez? Ne oldu? Bir etkinlikte mi davetli? Sen de mi davetlisin? Oppa beni de götür lütfen!

Daesung - Ben askerden döndüğümde böyle heyecanlanmamıştı. Şunu ben yokken konuşamıyor musunuz? Hyung, aldatılıyor hissetmem normal mi?

Youngbae - Gayet normal. Hatta o kadar normal ki öyle hissetmesen bir gariplik var derim.

Shin Sae - Sanki bir şey yapıyoruz... İki ünlü görelim, ne var?

Bazı anlarda ortam tamamen sessizleşir. Tek ses cırcır böceklerinin tembel şarkılarından ibarettir. İşte o anı yaşamıştı Shin Sae. Herkes ona "ne dediğinin farkında mısın?" bakışları atarken sıvamayı nasıl yapacağını hesaplıyordu.

Shin Sae - Siz benim için ünlü falan değilsiniz. Öyle olduğunuzu sanıyorsanız üzgünüm ama gözümde normal birer baba ve baba adaylarından ibaretsiniz. Sürekli çocuklarla gördüğüm yüzlerin ünlü olduğunu unutmam normal bence.

Youngbae - Güzel toparladı.

Yasmin - Doğru söyledi.

Seung Hyun - Haklı.

Beyz - İyi konuştu.

Seungri - Mantıklı.

Daesung - Gördünüz mü? İşte bütün tartışmalar böyle bir cevapla kapanıyor.

Atıştırmalık HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin