Piknik Zamanı - 1

133 6 81
                                    

Yasmin - Young Bae! Dong Youngbae derhal elindekini yere bırak!

Ha Neul - Baba, annemi de ıslatalım.

Young Bae - Harika bir fikir. 3 diyince annene saldırıyoruz. 3!

Yasmin - Ya! Sizi afacanlar. Benim su tabancam yokken bana nasıl saldırırsınız?! Ben sizi böyle mi yetiştirdim?! Hyun Ji! Yetiş anneni savunmasız yakaladılar!

Hyun Ji - Anne yakala!

Hyun Ji'nin elinde fazladan bulunan su tabancasını anesine atması ve Yasmin'in yakalama anı herkesin gözünde ağır çekim gerçekleşmişti. Filmlerden çıkmış gibi yaşanan sahne aslında bir adım uzaklıkta olan Hyun Ji'nin havalı tavırlarından kaynaklanıyordu. Diğer ikili savunma pozisyonuna geçmek için kaçacak yer ararken ana-oğul çoktan peşlerine düşmüştü. Kahkahalar büyük alanda yankılanırken herkes bir işle meşguldü. Bir kişi hariç.

ShinSae - Daha ne kadar uyuyacak? Mangaldakiler pişmek üzere. Soğuyacaklar.

Seung Hyun gülümseyerek hamakta uyuklayan eşine baktı. Elinde taşıdığı tabağı Daesung'a uzatıp eşine yaklaştı. Gölge yapması için başına koyduğu şapkayı kaldırıp önüne gelmiş saçlarını geriye attı.

Seung Hyun - Beyz, hadi uyan. Yemek zamanı.

Beyz - Hım... Acıkmadım. Biraz daha uyumak istiyorum.

Shin Sae - Normal insanlar böyle havada uyuyamaz, bizimki uykudan kalkamıyor. Gerçi normal insanlar kategorisine bizimki girmiyor.

Seung Hyun - Karımla uğraşma. Uykusu varsa uyuyacak elbette. Yaklaşma! Uyandıracaksın!

Daesung - Karıma bağırmasana hyung!

Seung Hrun - Sesini yükseltmesene! Uyanacak şimdi...

Shim Sae - Beyz biraz daha kalkmazsan sayende ikimiz de dul kalacağız.

Shin Sae, Beyz'in kolunu dürtüp uyanmasını sağlarken birbirleriyle uğraşmaya devam eden ikiliye eşleri gözlerini devirip çoktan başka işlerle uğraşmaya başlamışlardı. Ah Shin Sae başka işlerle uğraşmaya başlamıştı. Beyz hala hamak keyfi yapmakla meşguldü.

Shin Sae - Daesung köfteler yanıyor! Nasıl bir mangalcısın sen? O köftelerin memleketten geldiğini hatırlatmama gerek yok sanırım. Çekilir misin şuradan?

Daesung gülmemek için kendini sıkarken mangal başından kalkmıştı. Shin Sae söylenmelerine son sürat devam ederken mangal başına geçti. Seung Hyun'un yanına geçen Daesung sessiz sohbetlerine -daha doğrusu dedikodularına- başladılar.

Seung Hyun - Konu memleketten gelen bir şey olunca hep böyle miydi?

Daesung - Bu en sakin hali. Bir olay içinde "Türkiye" varsa sorun her ne olursa olsun memleket meselesine çevirebiliyor.

Shin Sae - Ah benim güzel Akçaabatlar'ım İnegöller'im... İyi ki İzmir göndermemişler. Ya onlar da yansaydı? Düşünmek bile istemiyorum. Ah benim güzelliklerim. Hepinizi kurtaracak anneniz.

Hei Su - Anne ne zaman yemek yiyeceğiz? Oynamaktan sıkıldım.

Daesung - Asıl drama şimdi başlıyor hyung, iyi izle.

Shin Sae gözleri dolmuş gibi titreyen sesiyle kızına sarıldı.

-Ah benim garip yavrum. Baban olacak o adam yüzünden neredeyse yemeğimiz kalmıyordu. Bu gurbet ellerde sizi açlıktan kurtarmak için elimden geleni yapacağım. Ben aç kalsam da ziyanı yok; yeter ki siz tok kalın.

Atıştırmalık HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin