Beyz - Ay abla 3 hamileliği nasıl kaldırdın? İkincinin başında canımdan can gidiyor.
Bir eli karnında varlığı henüz hissedilmeyen ufaklığı severken diğer eli de telefonu kulağında tutuyordu. İkinci kez hamile olduğunu piknik maceralarından döndükten sonra öğrenmişlerdi. Bütün tanıdıklar arasında sevinçle karşılandı haber. Herkesten çok anne ve babanın sevindiği aşikardı. Fakat babanın yaşadığı heyecan sevinci gölgeler nitelikteydi.
Seung Hyun'un sesini duyan Beyz telefonu kapatmak için hazırlandı.
Beyz - Abla Hyun geliyor. Ararım seni sonra.
Shin Sae - Bana bak, kocan olacak o salağa söyle bu kadar telaş...
Beyz aceleyle telefonu kapatıp yastığının altına koydu. Telaşını kapattığını sandığı bir gülüşle karşıladı eşini.
Beyz - Yemeğini yedi mi?
Seung Hyun eşinin heyecanlı halini fark edip kaşını kaldırdı. Şüpheli görünüyordu.
Seung Hyun - Evet. Hepsini yedi.
Beyz - Sen yedin mi?
Seung Hyun - Hayır, ben seninle yemek istedim.
Beyz - O zaman Jung'a niye erkenden yedirdin? Birazdan bizimle yer yatardı.
Seung Hyun - Erken yedirdim çünkü sen yemek yerken rahat durmuyor. Sürekli senin onu yedirmeni bekliyor. Sonra sen aç kalıyorsun.
Beyz - Oğlum elbette anasını isteyecek! Aynı evde özledim-
Yataktan gelen titreşim sesi tüm odada yankılanırken söyleyecekleri yarım kalmıştı.
Seung Hyun - Beyz?
Beyz - Hayatım?
Seung Hyun eğilip yastık altında parlayan ışıkla titreşim sesini ve baştaki telaşlı halini anlamış oldu.
Seung Hyun - Beyz kaç defa daha uyarmalıyım seni? Zorla mı almalıyım telefonu?
Beyz - Ama kocacım, ablama danışmayayım mı? Büyük sözü dinlemeyeyim mi?
Seung Hyun - Benimki büyük sözü değil mi? Hatırlarsan 5 yaş küçüksün benden ve büyük sözünü dinlediğin ablanla da aramda 3 yaş var. Hangimiz daha etkili?
Beyz - Senin etkin kocalık kontenjanından. Seninki farklı ablamınki farklı.
Seung Hyun - Bana laf yetiştirip duracağına söylediklerimi dinlesen olmuyor mu?
Beyz - Senin söylediklerini dinlemek 20.yy da yaşamakla aynı şey.
Mırıldanarak söylenmesi hemen dibinde olan eşi için duyulmayacak gibi değildi. Sinirle seğiren gözü duyduğunu net bir şekilde gösteriyordu.
Seung Hyun - Senin iyiliğin için radyasyondan uzak dur istiyorum. Bilgisayarı kucağından, telefonu kulağından indirmiyorsun. Min Jung nasıl sağlam doğdu hala şaşırıyorum. Kendine çeki düzen ver.
Söyledikleri hormonları alt üst olmuş Beyz'i çileden çıkartmaya yetmişti.
Beyz - İşim gereği telefon elimden düşmüyor! Hadi müvekkillerimin aramasına karıştın, bari aileden biriyle konuşmama karışma. Ayrıca haberleri takip etmek için televizyon izlemeye vaktim yok. Bilgisayardan güncel haber araştırmak dışında ne yaptığını gördün? Korumacılığın fazla oldu artık! Kendine çeki düzen vermesi gereken ben değil sensin. Şu hamile halimle yeterince sabrettim sana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atıştırmalık Hikaye
FanfictionDeli hayalleri olan yalnız ben değilim değil mi? :) tek bölümden oluşacak olan görebileceğiniz en absürt hikayeleri burada bulabilirsiniz :D