-Saçlarımı nasıl yapmalıyım sence? Off bu parti kızı modları bana göre değil. Rapperım ben, daha rahat giyinsem ne olacak?
Taeyang benim mızmızlanmalarıma aldırmadan yatakta dergiyi okumaya devam ediyordu. Aynadan izlediğimin bile farkında değildi. Sinirlenmemek elde değil!
-Ben burda hazırlık için uğraşıyorum sense elinden dergiyi düşürmüyorsun.
Dergiye bakmak için ayna karşısından kalkıp yanına geçtim. Onun gibi sırtımı yatak başlığına dayadım.
-Ne okuyorsun sen orada?
-Seni.
Dergiye baktığımda röportajımı okuduğumu gördüm. "YG FAMILY ailesine yeni kan. BB'İN mükemmel vokali Taeyang'ın güzel sesli ve yetenekli eşi YASMIN!" Demek elinden düşürmediği şey yine benmişim. Zaten her zaman aklındaki isim benim. Ben. Hep BEN!
-Şu an beni okumaktan daha önemli olan bana yardım etmen.
-İstediğin gibi gitmelisin. Herkes senin kurallara uyan biri olmadığını biliyor. Her zamanki rahatlığınla gidelim işte.
-Evet ama orada birçok isim olacak ve bu resmi bir parti.
-Zaten çoğunluk tanıdığın isimler. Bizim şirkettekiler, senin arkadaşların ve birkaç başkan. Neden çekiniyorsun?
-Bilmiyorum. Yine de... Ahh!! Neyse ben duş alacağım.
-5. kere mi? Partiye gitmeden üşütüp evde kalacaksın.
Kararsızlıkla üzgün bakışlarımı ona attığımda gülerek sağ kolunu kaldırdı. Omzuna yaslandığım an koluyla beni sarıp başını başıma yasladı ve birlikte son röportajımı okumaya başladık. Arada bazı soruları gösterip cevaplarını sesli okuyup sonra da cevabıma gülüyordu.
"Soru: bu zamana kadar Rapper ve Vokal olarak yalnız çalıştınız. Şimdi bir şirkete bağlanmak istmenizin sebebi nedir? Taeyang-shi'nin bu konuda bir etkisi var mı?
Aslında en büyük etkisi o diyebilirim. Şirkette olunca kontrol daha rahat oluyor. (Gülüşmeler) Şaka yapıyorum elbette. Bazı zamanlar biraz yorulduğumu hissettim. Belki de güvendiğim ve anlaşabildiğim bir yerde olursam daha çok işime odaklanabilirim diye düşündüm. Bana en uygun olduğunu düşündüğüm şirkette YG olduğu için rahatlıkta onay verdim.
Soru: Taeyang shi dışardan bakıldığında çok sakin ve anlayışlı biri gibi görünüyor. Peki ya gerçekte? Kısıtlayan, kıskanan birisi midir? Yoksa aynı göründüğü gibi mi?
Başlarda AOMG tayfasıyla yakınlığımı biraz garipsemişti ama sonrasında o da alıştı. Aslında herkes gibi o da sıkı dostluğumuzdan haberdardı. Yine de kıskançlık düzeyinde bir durum olmadı aramızda."
-Dürüst bir röportaj olmamış sanki ne dersin?
-Peki ya ne deseydim? Olayı abarttı da abarttı ayrılma noktasına geldiğim an mı deseydim?
-Aslında çok abartmamıştım ama geçmişe dönmeye gerek yok şimdi. Devam edelim okumaya. Göstermek istediğim başka yerler de var.
Tartışmayı devam ettirirdim ama hem vaktimiz kısıtlıydı hem de nerelere takıldığını merak ediyordum.
"Soru: Yabancı biri olarak Kore'de rağbet görmenizi neye bağlıyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atıştırmalık Hikaye
Fiksi PenggemarDeli hayalleri olan yalnız ben değilim değil mi? :) tek bölümden oluşacak olan görebileceğiniz en absürt hikayeleri burada bulabilirsiniz :D